Postanowiliście udać się na spacer. Oboje mieliście bardzo dobre humory, a pogoda również sprzyjała. W pewnym momencie postanowiłaś trochę podroczyć się z chłopakiem i rozłączyłaś wasze dłonie.
Bang Chan
Stanął w miejscu, nie do końca wiedząc, o co chodzi. Trochę było mu przykro, ponieważ nie miałaś powodu, aby to zrobić. W końcu jednak postanowił nie okazywać tego, więc wyprostował postawę, schował dłonie do kieszeni i ponownie ruszył, dotrzymując ci kroku.
Lee Know
W jego przypadku taka wersja wydarzeń nie była możliwa, ponieważ gdy tylko czuł jak chcesz zabrać dłoń, sam zacisnął swoją bardziej, abyś nie mogła się wydostać. Próbowałaś szarpnąć ręką, na co on tylko uśmiechnął się przebiegle, nie zwracając na to uwagi.
Seo Changbin
- Ale co ty robisz? - mruknął, udając zdenerwowanego i podbiegając w twoją stronę, ponieważ nawet się nie zatrzymywałaś. - Ktoś ci pozwolił? - wyeksponował dolną wargę, aby wyglądać na smutnego. Przewróciłaś oczami na jego reakcję, po czym ponownie chwyciłaś jego dłoń. Na ten gest od razu szeroko się uśmiechnął i z dumą szedł przed siebie.
Hwang Hyunjin
On niezbyt się tym interesował. Przynajmniej takiego zgrywał. Gdy chciałaś ponownie złapać jego dłoń, on teatralnie zamachnął się, wkładając ją do kieszeni. Udawał obrażonego, na co parsknęłaś śmiechem.
- Nie to nie - powiedziałaś, ruszając dalej. Chłopak od razu się zreflektował i podbiegł do ciebie, splatając wasze palce.
Han Jisung
Zaśmiał się nerwowo na twój ruch. Nie miał pojęcia, dlaczego tak się stało ani co on zrobił złego. Przetarł obie dłonie o spodnie z myślą, że może chodzi o pot, którego on nie wyczuł. Widząc zmieszanie chłopaka, zaśmiałaś się i przepraszając, z powrotem wzięłaś go za rękę.
Lee Felix
Felix stanął, co zrobiłaś i ty. Blondyn patrzył to na swoją dłoń to na ciebie. Uwypuklił dolną wargę, wskazując na rękę.
- Co się stało? - zaśmiałaś się z jego zachowania.
- Jest pusta - powiedział dziecięcym głosem, co uważałaś za słodkie. Wyciągnął kończynę w twoją stronę, na co przybiłaś mu piątkę. Widząc, że go to nie usatysfakcjonowało, objęłaś jego ramię, co wywołało na jego twarzy uśmiech.
Kim Seungmin
- Rób tak dalej, a nic ci już nie ugotuję ani nie zaśpiewam - mruknął, przyspieszając kroku.
- Seungmin, czekaj! - starałaś się za nim nadążać, jednak szedł naprawdę szybko. Stanął w końcu, podając ci dłoń i czekając na twoją reakcję.
- Żeby było mi to ostatni raz - mruknął, kiedy splotłaś wasze palce.
Yang Jeongin (I.N)
- Y/n, przepraszam! - zatrzymał cię i próbował ponownie złączyć wasze dłonie, na co mu pozwoliłaś. Chłopak był lekko zdziwiony, ponieważ dopiero co nie chciałaś go trzymać. Jednak nie próbował nad tym długo rozmyślać tylko się uśmiechnął, proponując ci lody w ramach rekompensaty, choć do końca nie wiedział co narobił.
CZYTASZ
Stray Kids - reakcje
FanfictionWasze pierwsze spotkanie, randki czy dramy. Wiele się na pewno będzie się dziać. Reakcje, preferencje, zwał jak zwał, ważne, że wszyscy wiemy o co chodzi! Miłego! :D