Bang Chan
Wy najczęściej rozmawialiście przez telefon, gdy któreś z was wracało późną nocą do domu, a drugie nie było w stanie z nim być. Nie raz wybierałaś numer do Chana, widząc podejrzanego mężczyznę, kręcącego się wokół twojego bloku. Ten zawsze starał się ciebie uspokoić i nie przerywać rozmowy, dopóki bezpiecznie nie znajdziesz się w mieszkaniu. Choć prawda była taka, że on był bardziej zdenerwowany niż ty, ponieważ bał się, że może ci się coś stać, a jego przy tobie nie będzie. Jednak, gdy już przekraczałaś próg swojego skromnego lokum, on nawet nie myślał o tym, żeby się rozłączyć, rozmawiał z tobą do momentu aż nie zasnęłaś. Wtedy dopiero czuł się nieco spokojniejszy. Oczywiście potrafił kilkanaście razy pytać cię, czy na pewno zamknęłaś na klucz wejście do mieszkania.
Lee Know
Najwięcej połączeń otrzymywałaś od niego w momencie, gdy zespół ruszał w trasę, więc nie mogliście się widzieć. Zawsze wtedy pokazywał ci swoje stroje scenicznie czy to co dzieje się za kulisami. Wchodził nawet na scenę, abyś mogła zobaczyć wszystko z jego perspektywy, podśmiewując się przy tym z twojego wzrostu. Pozostali członkowie uwielbiali podchodzić do chłopaka, chociażby po to, aby się z tobą przywitać, co trochę przeszkadzało Minho, ponieważ był to jedyny czas, który mogliście spędzić wspólnie podczas trasy. Jednak, kiedy byliście w jednym mieście, preferował wiadomości. Dzwonił do ciebie jedynie w momencie, gdy stało się coś nagłego, wtedy zawsze pierwszą osobą do kontaktu byłaś ty.
Seo Changbin
Raper bardziej od połączeń wolał wiadomości głosowe z prostego powodu, mógł wtedy dokładnie przemyśleć, co chce ci powiedzieć. Miał jednak świadomość tego, że ty uwielbiasz rozmawiać z nim przez telefon, dlatego starał się przyzwyczajać do tej formy. Dzięki czemu, gdy tylko znalazł jakąś dłuższą chwilę, dzwonił do ciebie. Sam nie mówił za wiele, jednak ciągle wypytywał o twój przebieg dnia. Zawsze chciał dowiedzieć się o wszystkim co robiłaś, gdy ze sobą nie rozmawialiście. On był jedynie ciekawy, a na jego twarzy pojawiał się uśmiech, kiedy opowiadałaś, co ci się przytrafiło. A gdy kończyłaś, wręcz błagałaś go, żeby on również powiedział ci o tym, co się działo. Wtedy często po prostu proponował ci spotkanie, aby przekazać ci wszystko twarzą w twarz.
Hwang Hyunjin
Oboje zdecydowanie woleliście pisać wiadomości, więc wasze rozmowy telefoniczne były rzadkością. Chłopak dzwonił zazwyczaj tylko po to, aby wyciągnąć cię gdzieś i po prostu się spotkać, dlatego połączenia nie trwały zbyt długo. Jednak zdarzyło się wam to kilka razy, gdy oboje naprawdę nie mieliście już ochoty klikać w klawiaturę. Wtedy wasze rozmowy trwały po kilka godzin, bo zawsze znalazło się coś co było niedopowiedziane i nagle potrafiliście mieć tysiące innych zaległych tematów. Ciężko wam było również zakończyć połączenie, ponieważ co chwilę któreś z was miało coś nowego do powiedzenia. Jednak kiedy już musieliście, każde z was spisywało sobie listę rzeczy, o których chcieliście wspomnieć i poruszaliście je przy najbliższym spotkaniu.
Han Jisung
On kochał do ciebie dzwonić w każdej możliwej, wolnej chwili, tylko po to, aby usłyszeć twój głos, bądź po prostu opowiedzieć ci o czymś, co właśnie miało miejsce i mogłoby cię rozbawić. Wprawianie cię w śmiech było jednym z jego ulubionych zajęć. Najbardziej zaskoczyła cię sytuacja, gdy pewnego dnia, kiedy chłopak powiedział, że jedzie do studia oraz że będzie bardzo zajęty, zadzwonił do ciebie. Od razu odebrałaś, przejęta tym, że mogło wydarzyć się coś złego. Kamień spadł ci z serca, gdy w słuchawce usłyszałaś śmiech, którego Jisung nie mógł opanować. Gdy trochę się uspokoił, opowiedział ci o piosence, którą stworzył wraz z pozostałymi członkami 3RACHY, co również i ciebie rozbawiło. A po krótkiej rozmowie, oznajmił, że wpadnie do ciebie, gdy będzie wracać.
Lee Felix
Uwielbiał rozmawiać z tobą przez telefon późną nocą. Opowiadał o swoim przebiegu dnia oraz ciekawych sytuacjach. Korzyści z tego były obustronne, ponieważ ty słuchałaś jego głosu do snu, co zawsze pomagało ci zasypiać i ciężko było ci bez tego, a on mógł się wygadać. Chłopak był zadowolony, gdyż przez pierwsze minuty prowadziliście rozmowę, a kiedy zauważył, że robisz się zmęczona, obniżał lekko swój, już i tak niski, głos, mówiąc spokojnie do momentu aż zaśniesz. Od czasu do czasu również czytał ci różne opowiadania. Uśmiechał się do siebie, gdy w słuchawce słyszał twój unormowany oddech. Mając pewność, że śpisz, nigdy się nie rozłączał, tylko sam się kładł z włączoną rozmową. Połączenie przerywała dopiero ta osoba, która wstała pierwsza.
Kim Seungmin
Z waszej dwójki to ty nie przepadałaś za rozmowami telefonicznymi, ponieważ on, gdyby mógł, rozmawiałby z tobą całą dobę. Nawet, jeśli odmawiałaś, on zawsze miał jeden prosty sposób, aby cię do tego przekonać - jego śpiew. Uwielbiałaś słuchać jego głosu, więc kiedy tylko obiecywał ci, że gdy ze sobą porozmawiacie, zaśpiewa twoją ulubioną piosenkę, bądź to na co tylko masz ochotę, zgadzałaś się bez wahania i od razu, jako pierwsza, wyszukiwałaś do niego numer. Zawsze na przemian wybierałaś piosenki, raz jakąś piękną, którą chciałabyś usłyszeć w jego wykonaniu, a innym razem taką, której nawet nie znał, najlepiej w kompletnie innym języku. Śmiałaś się do łez, gdy Seungmin łamał sobie język na wyrazach, których nawet nie potrafił przeczytać, a co dopiero zaśpiewać. Jednak dopóki tobie sprawiało to radość, on również był szczęśliwy.
Yang Jeongin (I.N)
Kochaliście ze sobą rozmawiać o każdej porze dnia, zwłaszcza na kamerkach. Nie wiedziałaś o tym jednak, że chłopak ubóstwiał te momenty, gdyż uwielbiał wręcz widzieć twoją twarz, zwłaszcza jak się uśmiechasz, wtedy on robił to samo, co tobie również sprawiało radość. Błędne koło, ale każda ze stron była szczęśliwa. Zawsze wasze połączenia trwały godzinami, opowiadaliście sobie o wszystkim, pokazywaliście co kupiliście, nawet, jeśli były to zakupy spożywcze, od czasu do czasu również oglądaliście filmy, zawsze działo się naprawdę dużo, co wam obu poprawiało humor. A gdy nadszedł moment rozłąki, żadne z was nie chciało nacisnąć tego okropnego, czerwonego przycisku, dlatego też, często nieświadomie, usypialiście z włączoną rozmową.
CZYTASZ
Stray Kids - reakcje
FanficWasze pierwsze spotkanie, randki czy dramy. Wiele się na pewno będzie się dziać. Reakcje, preferencje, zwał jak zwał, ważne, że wszyscy wiemy o co chodzi! Miłego! :D