Девід
Я тиснув на педаль газу, щоб по-швидше виїхати з Даркхілу. Щоб забратись звідси до того, як сила духу мене покине і мені захочеться повернутись в Лофт.
Тобі необов'язково їхати.
Обов'язково. Необхідно. Потрібно було це зробити давним давно.
Я глянув на Сойку через дзеркало, вона сопіла. Ковдра вкривала її повністю. Я не міг надивитись. Здавалось, це все сон і скоро я прокинусь. Ніякої Сойки немає, а Кара з мене сміється.
Я добре пам'ятав її погляд, коли вона зрозуміла, що я знаю, яка ціна порятунку душі з того світу. Я знав. Знав це давно. Але вона не знала наскільки мені було паршиво від цього.
Але тепер мені потрібно забиратись. Подалі від неї. Бо Рута залишила достатньо пасток у моїй голові. Її слова не йшли з голови. Ті слова, які вона сказала в холі Гнізда.
- Алекс, Лідія відведіть решту поранених і Міча в лікарняне крило.
Кара продовжувала стояти, як примара посеред холу і я глянув на Руту.
- Тобі пора поспати, пір'їнко. – сказала Рута.
Після чого Кара заплющила очі і ледь не впала, якби не Джон, що спіймав її.
- Кару до мене в кімнату. – наказав я йому.
- Може краще в палату.. – спробував мене переконати Джон.
- Її до мене!
Мене ж усього трусило. Цей крик був такий схожий, на той що я чув ночами у снах, на той що снився мені у кошмарах, що належав тій дзеркальній, яка відправила Сойку у тринадцятий вимір.
І її волосся...
Цього не може бути.
Я стояв, як вкопаний і пазл почав складатись у голові. Цього не може бути.
Я ще раз глянув на розбите дзеркало за баром.
Це неможливо.
Тіті, Коул і Рута намагались розгадати схеми в моїй голові. Я ж їх відкинув. Пізніше перевірю цю теорію. Запитаю в Каміли, а поки що триматиму при собі.
- Тіті, заведи Руту в камеру.
- Що?! – Коул і Рута закричали, а в Тіті лише очі збільшились.
- Рута порушила мій прямий наказ: не покидати Гнізда.
- Але...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Біла ворона
De TodoСпочатку не було нічого, а потім Великий Вибух і створення альтернативних реальностей, які ми називаємо вимірами. Усі вони з'єднуються кротовими норами або мостами Енштейна-Розена. Але летелі - люди, які можуть подорожувати вимірами, поділились і те...