Нарешті цей день настав і ворони вперше візьмуть мене на завдання. Як тільки я це дізналась, то стрибала від щастя, адже чекала від коли прибула сюди, а точніше від коли прийняла, що мені не вдасться просто втекти звідси.Рута принесла мені новий одяг, адже на вулиці температура опустилась до десяти градусів вище нуля, а те, що мені дівчина дала при першій зустрічі, мене не врятує. Взуття було тепле і зручне, так як і куртка, яка тепер мені не заважатиме рухатись.
Щоб волосся не заважало, я заклала його в пучок, який вдався мені не з першого разу.Як тільки одягнула, то одразу спустилась до Тіті. Дівчина недавно перефарбувала волосся і тепер воно мало салатовий відтінок - не звично не бачити її фіолетової маківки. Але я тепер зробила висновок, що її природній колір - блонд, тоді б вона так легко не змінювалась. Але сьогодні Тіті заклала хвостик, і це я вперше бачила її із закладеним волосся.
Рута також заклала своє руде волосся у високий хвостик, який діставав аж до поясу.
-Ти вчасно. - посміхнулась руда.
Коул стояв спиною до мене і не бачив, що я прийшла, тому відступився і зніяковів, коли побачив мене. Він такий дивний останнім часом. Спочатку був лицеміром і не давав мені слова сказати, потім ми зблизились - він мене підтримував, допомагав, а тепер взагалі ігнорує, а коли мої ребра зрослись чомусь раптово став зайнятий для уроків зі мною і сказав, що я повинна ще трішки зачекати.З десять воронів обступили стіл, який був захаращений різними видами зброї на будь-який смак. Тут були і ножі, і пістолети, і арбалет, і автомати, і гранати. Міч одразу прихопив собі гранати та два пістолети, а Коул який на мене навіть не глянув, взяв один ніж та автомат. Тіті взяла два маленьких пістолети, які сховала у взуття, а в руки взяла арбалет. Рута прихопила автомат і пістолети.
-Кілька годин тому прийшло повідомлення, що новий міст виникне о десятій вечора в Тосетері. - в дверях появився Девід. - Їхати три години, тому вирушаєте зараз, щоб встигнути до приїзду норад. - Коул ти загрузив авто?
Коул, наче готовий до допиту, зразу кивнув.
-Киньте на всякий випадок, ще кілька гранат та магазинів. Якщо вірити нашим шпигунам в Тосетер має прибути велика поставка деталей для піратів. Але будьте уважні, от-от мають початись практики в академіях, щоб ви не натрапили на якогось практиканта з пустими даними. - Девід оглянув кожного поглядом і зупинився на мені. - Тому будемо готуватись до того, що норади просто так не пробачать нам крадіжку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Біла ворона
DiversosСпочатку не було нічого, а потім Великий Вибух і створення альтернативних реальностей, які ми називаємо вимірами. Усі вони з'єднуються кротовими норами або мостами Енштейна-Розена. Але летелі - люди, які можуть подорожувати вимірами, поділились і те...