Над містом уже опустились сутінки і тому стало безпечніше виходити. Останні кілька годин я нудилась, як дурна. Девід не хотів зі мною говорити і постійно відповідав на будь-які питання: «так» або «ні». Навіть коли я питала скільки років ці будинки закинуті. Тому зараз була безмежно рада побалакати з кимось, крім цього напищеного обличчя.
- А з лицем що? Зустрілась з фанатками Девіда? – прокричала Рута, опускаючи вікно автомобіля.
- Тьху тебе, - я зробила вигляд, що спльовувала вбік.
Як це Девід довірив свою крихітку Руті?
Дівчина обійшла автомобіль і стала біля нас, поки Девід «зачиняв» двері цієї розвалюхи.
- Я думала, ви один одного повбиваєте раніше, чим я подряпаю це дитя.
- Я б тоді тебе подряпав, - Девід опинився справа від мене і зліва від рудоволосої. Попри слова він не казав це з погрозою.
- Здається, ти вже практикувався, - знущалась дівчина, показуючи на моє зчесане обличчя.
- Та він мене ледь не вбив, - озвіріла я.
- Я звідси бачу, що нічого страшного не сталось, пір'їнко, - Девід засміявся з моєї клички.
- Пір'їнка?!
- Так, все-все...- я попрямувала до автомобіля до того як він почав розвивати цю тему.
Ми сіли так, як їхали сюди. Девід перестав сміятись і ми вирушили додому. Так не звично Гніздо називати домом. Я раніше навіть свою квартиру не називала так, то було місце, де я живу, але не дім. Але Гніздо стало рідним якось по-своєму.
- Норади патрулюють досі, але за межі міста не виїжджали. Ворони на варті в лісі - проінформувала дівчина. – Як вони дізнались, що ми в місті? Це ти їх привів?
- Я не знаю, я був дуже обережний. – похитав головою хлопець.
- Ми також, - додала я.
- Чи могли тебе засікти через машину?
- Навряд чи, я стільки разів був у місті і жодного разу не було форс-мажорів і було просто море можливостей напасти на мене, навіть сьогодні. Таке відчуття, наче вони справді прийшли за Карою.
- Та це нісенітниця, - я зареготала, хоча невпевнено і секундна пауза між Девідом і Рутою підтверджувала мої страхи.
- Я згодна з Карою. Хантер помер, а норади ні слова не знають про неї.
- Можливо ми просто так думаємо. Якщо Гаррі знає, то..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Біла ворона
AcakСпочатку не було нічого, а потім Великий Вибух і створення альтернативних реальностей, які ми називаємо вимірами. Усі вони з'єднуються кротовими норами або мостами Енштейна-Розена. Але летелі - люди, які можуть подорожувати вимірами, поділились і те...