Bölüm 13

78 14 10
                                    

Merhabalarr, nasılsınız? Umarım her şey yolundadır sizler için. Şunu söylemek isterim ki; attığınız kitap içi yorumları defalarca kez okuyorum ve inanın bana bayılıyorum sizlere 🎈
Teşekkür ederim kitabımı okuyup bu bölüme kadar geldiğiniz için.
Sizleri görmeden duymadan seviyorum, iyi ki varsınız.
İyi okumalar. ♣️🌸

Endişelerle , yalanlarla , üzüntülerle, acılarla ve kötülüklerle dolu kitabı okurken aydınlık veren mum , daha önce hiç olmadığı kadar parladı ve önceden karanlıkta olan her şeyi aydınlattı. Sonra sallandı , ışığı azaldı , kararmaya başladı ve sonsuza dek söndü.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Özgür ayağa kalktıktan sonra hızla kapıyı açtı ve bana döndü.
"Tekrarlıyorum, sakın çıkma odadan."
Aşağıdan tekrar bir gürültü gelince duraksayıp gözlerini kıstı ve olayı yeni anladığını belli eden mırıldanmalar çıkarttı.
"Ya Loya hay senin."
Aşağıdaki sesler belirginleşince cılız bir kız sesine ait olduğu anlaşıldı.
"Abii, ben geldim. Neredesiniz?"
Bana tekrar dönen Özgür kafasını kaşıdı.
"Ses kardeşime ait. Üstünü giyinip aşağı gelebilir misin?"
Başımı salladım rahatlamış bir şekilde.

Özgür kapıyı örtünce ışığı normal rengine alıp ayağa kalktım ve dolaba yönelerek siyah bir eşofman altı üstüne beyaz bir bluz aldım ve aşağı raftan iç çamaşırlarımı aldım.

Üstümü giyindikten sonra yarı kurumuş saçlarımı topuz yapıp ayağıma yatağımın yanındaki terlikleri giydim.

Kapıya yönelip kapıyı açtığımda seslerin çokluğunun sebebinin tek kişi olması düşüncesi kulağımı cırmalar gibi oldu.

Merdivenden indikten sonra salona doğru döndüm ve yerde olan valizlere bakındım.
Bu neden bu kadar çoktu? Biz mi taşınıyorduk yoksa kardeşi mi?
Kapıdan içeri girdiğimde sessizlik hakim olunca rahatsızlık duyup konuşmaya başladım.
"Hey selam, ben Ayza."
Kız yanıma doğru koşar adımla gelip elini uzatınca gülümsedim.
"Ben de Loya."
Karamel tonlarında saçı olan Loya çok tatlı bir bedene sahipti.
Yeşil gözleri,bana oranla daha beyaz olan teni ve kısa boyu ile tamamen şekerleme kokusunu uyandırıyordu.
Ya da bu kokuyu utandırmasının sebebi parfümüydü.

Kızın elindeki elimi çekip gülümsememi bozmadım.
"Tanıştığıma memnun oldum."
O da aynı gülümsemeyi sundu.
"Ben de öyle Ayza."

"Aren gelmedi mi Loya?"
Arkadan Özgür konuşunca saniyelik olarak zihin karışması yaşadım ve gerginlikle dolu kasılmaya kendimi esir ettim.

"Arkadaşlar durun ya, benim içkim bitti gidip almazsam kadeh tokuşturamayız."
"Yoo gayet de tokuştururuz."
Sinirle Lila'nın koluna vurdum.
"Çok kötüsün Lila,kalbim kırıldı."
"Aa hadi Ayza git içkini al da gel. Bak bekliyoruz seni."
Doğukan'ın cümlesi üstüne başımı sallayarak ayağa kalktım.
Zaten aşırı sarhoştum daha fazla içmem mantıklı olur muydu? Taşan su bardağına su doldurmaya devam etmek gibi...
"Merhaba saygıdeğer barmen bey lütfen az öncekinden alabilir miyim?"
Barmen bardağımı alıp arkasını dönünce tekrar seslendim.
"Bir tane daha ekler misiniz yanına?"
Barmenin elini tamam şeklinde göstermesi ile beklemeye başladım.

Barmen iki elinde içkileri getirince hevesle aldım ama arkamı döndüğümde hevesim yarı yarıya düştü.
Çünkü bardaklardan birini hemen arkamdaki adamın şortuna dökmüştüm.

Son Hissiyat  ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin