Ne demek istersen...

739 66 5
                                    

"Bu imzanın hayatınızı değiştireceğinin farkında mısınız?"
Soruyu duymamla irkilerek geri çekildim,oysa az önce kan dolaşımımı takibe aldığım için dış dünya ile irtibatımı koparmıştım.
Aynı onun beni bu dünyadan koparmaya çalışması gibi...
Cevap vermek için ne kadarlık bir sürem vardı bilmiyordum ama süre çok bile olsa daha fazlasını isteyecektim. Sorunun üstünden uzun süre geçti, ben saatin tıkırtısını , karşıdaki kişinin nefesini ve burnumdan masaya doğru damlayan kanın sesini dinledim. Sadece dinlemekle kalmayıp kanın burnumdan ağzıma, ağzımdan masaya akışını hissettim.
Acınası bir haz veriyordu. Son kumarımda her şeyimi kaybederken duyduğum haz gibi..
Zihnimde öpüşmelerimizi tekrarladım, acıyı tekrarladım. Silah seslerini tekrar duydum. Gözlerini anımsadım. Çok şey düşündüm ve bir cevap oluşturdum.
"Daha önce ölmüştüm,tekrar ölebilirim."
Kalem uzatmak yerine bana bakınca karşıdaki kişi, gülümsedim.
İmzayı kanla atmamı istediklerini artan nefesiyle anlatmıştı.
Zaten o da hep nefesiyle bir şeyler anlatmıyor muydu?
"O sizi unuttu bile şu an evliliğe hazırlanıyordur, neden sizi sevmeyen birisi için bunu yapasınız ki?"
Soruya karşılık olarak karşıdaki kişinin gözlerine odaklandım. Ses çıkartmadan göz bebeklerinin periyodik hareketlerini hesapladım.
Konuşmak istemiyorsan karşıdakini de sustur be kızım.
"Haklı olduğunuzu da unutmayalım. Sonuçta hayatınızın kumarını kaybettiniz."
Burnumdaki yarı kurumuş kanı beyaz elbiseme silip iyice arkaya doğru yaslandım ve bir kabulleniş yaşadım.
"Doğru gerçekten kaybettim ve artık kaybedecek hiçbir şeye sahip değilim. Birazcık da senin kaybedeceklerini konuşmanın vakti gelmedi mi sevgilim?"

Son Hissiyat  ♣️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin