Merhabalar. Wattpad'de yeni değilim ama ilk yazarlık deneyimim olacak. Eee haliyle de ilk kitabım ilk bölümüm... falan filan. Lafı uzatmaya hiç gerek yok. Uzun tanıtımları da kendim de (hâlâ) eski bir okuyucu olarak söylüyorum sevmem. Sıkıcılardır. Şimdi hikaye tanıtımına geçebilirim...
Öncelikle bu bir omegaverse evreninde geçecek. Omegaversenin ne demek olduğunu kısaca anlatmam gerekirse... Bu evrende belli başlı kurallar yoktur. Yazardan yazara değişir. Ama neredeyse hiç değişmeyen bir kaç kural vardır. Bunlar şöyle...
1~(Sanırım en belirgin özelliği bu) Erkeklerin de gebe kalabilmesi.
2~ Burada pek fazla erkek veya kız diye nitelendirmezler. Onlar yerine omega(gebe kalabilen), alfa(gebe bırakabilen), beta(günümüzdeki insanlara en çok benzeyen) bunlar başlıca olanlar. Gama, delta vb. sınıflarda var ama çok nadir kullanılırlar (büyük bir ihtimalle bende kullanmayacağım).
3~ Feromonlar. Bu omega, alfa fark etmeksizin(betalar hariç) vücutlarından yayılan kokudur. Bu kokuyu baskılayabilirler ancak kızışmaya girince baskılayamazlar.
4~ Kızışma. Bu değişken bir şey. Genellikle sadece omega ve alfa sınıfında olur. İki cinste kızışmaya girince cinsel isteklerini bastıramazlar. Ağır Feromon yayarlar. Bunu regl diye düşünebilirsiniz ama tam tersi olarak bu dönemde gebe kalabilme yada gebe bırakabilme ihtimalleri aşırı fazla.
Sanırım kurallar bu kadar ama aklıma gelirse eklerim veya not olarak yazarım.
Bu bir SASUNARU kitabı bunu hikayeye başlamadan önce anlamışsınızdır diye düşünüyorum.
Başka shiplerde olacak ama en baskın ship sasunarudur. Spoiler vermek istemiyorum bu yüzden ayrıntı yok.Ve bir şey daha yıldız vermezseniz bile en azından yorum yapabilir misiniz? Yanlışımı bilmek isterim. Ve böylece hikayeyi daha da düzgün ve güzel yazabilirim.
Ve bir şey daha ben sadece bu hikayenin başını planlayarak yola çıktım. Yani bölümler arasında baya bir süre olabilir. Çünkü sonrası ile alakalı hiç bir fikrim yok. Hikayenin akışına göre planlarım.LGS öğrencisiyim. Ne demek istediğimi anlarsınız zaten ama ben yinede söyleyeyim. Günde en az 200 soru ödevlerin haricinde çözmem gerek. Ödevlerin ne kadar olduğundan bahsetmiyorum bile. Burada LGS adayları vardır zaten.
Neyse. Sözde uzun tanıtımları sevmiyorum. İlk bölümü hemen yayınlayacağım. Görüşürüz(^∇^)ノ♪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)