Kiba'yı kimle shiplemeliyim? Shino mu? Kankuro mu?
Buraya fikirlerinizi yazın lütfen.
İyi okumalar~
=================================================NARUTO'DAN
"Sen, yani Uzumaki Naruto ve Uchiha Sasuke'nin evlenmesine karar verildi...
...Evlenmesine karar verildi...
...Evlenmesine karar verildi...
...Evlenmesine...
...Evlenmesine...
"Naruto!.. Naruto!.. beni duyuyor musun?!.. Kolonya ve su getirin!.. Hadi!.. Çabuk!.."
Lütfen! gözlerimi açtığımda lütfen bu bir rüya olsun! Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başladım.
"Uyanıyor! Anneciğim, beni duyuyor musun?! İyi misin? Bir yerin ağrıyor mu?!" Ortalığa boş gözlerle bakıyordum. Bir rüyaydı değil mi? Hayır! Rüya olamayacak kadar gerçekti.
"İyiyim. Sadece odama çıkmak istiyorum." Sesimin buz gibi olduğuna yemin edebilirim. Bu sözümün üzerine Obito nii beni kucakladı.
"Anne, yanıma gelir misin?"
"Geliyorum birtanem." Annem önde, Obito nii arkada yukarı çıkmaya başladık. Odaya girdiğimizde beni yatağa yatırdılar sonra annem yanıma yattı. Beni kucağına çekti ve saçımı okşamaya başladı. Nii de bizi rahatsız etmemek için hemen odadan çıktı.
"Birtanem. Eğer istemiyorsan bunu yapmak zorunda değilsin."
"Anne, bunun cezası klandan mene kadar gider... Sonuçta iki klanın kavga etmesine sebep oluyorum."
"Olsun. Klandan men olmanı, sevmediğin biriyle evlenmene tercih ederim. Senin mutlu olmanı istiyorum."
"Anne bu bir çıkar evliliği. Ben bunu yaptım zaten. Sadece evlilik yerine sevgililikti o kadar. Bir ruh eşimde olmadığına göre sorun değil, gerçekten." Dediğimde annemin gözleri dolmuştu. Sakinleşmek için saçlarımdan öptü.
"Anne, onlara kabul ettiğimi söylersin. Ben bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum. Sadece uyuyacağım." Başını salladı. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
"İyi uykular bir tanem."
YAZAR'DAN
Kushina, Naruto uyuyunca aşağı indi. Misafirlerin çoğu gitmiş, geri kalanlar ise hararetli hararetli konuşuyorlardı. Minato, Kushina gelince hemen Naruto'yu sordu.
"O iyi, sadece fazla yorgun." Dedi Kushina.
"Minato, anlatmadan önce bize sorsadaydın. Onun için daha iyi olurdu." Dedi Tsunade.
"Böyle olacağını bilseydim size sorardım. Gerçekten."
"Bugün yaşadıkları zaten onu kötü etkiledi. Sen neden ayağı alçıda zannediyorsun? O kadar dalgındı ki arabayı bile görmedi." Dedi Tsunade. Kushina hariç diğerleri ona şaşkınlıkla baktı.
"Ne oldu? Bize anlatmadı." Dedi Karin. Kushina derin bir iç çekti ve söze başladı.
"Sakura'yı biliyorsunuz değil mi?.. Naruto'nun eski arkadaşı varya... Alfa olan... Bu ikisininde on sekizlerine kadar ruh eşi ortaya çıkmadı. Bunlarda bize sormadan sevgili olma kararı almışlar. Bu sevgili olmak gibide değil. Aynı bu antlaşma gibi çıkar ilişkisi üzerine kurulmuş." Herkes sessizce Kushina'ya bakıyordu. Bundan gerisinede
Tsunade devam ettirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)