Bölüm-22-

1.1K 62 479
                                    

Öncelikle merhaba!!!

Uzun süredir bölüm at(a)madığım için özür dilerim!

Bu bölümle kendimi affettirmeyi planlıyorum.

Aşırı duygusal yazmam lazımdı bölümü ama bir anda başka ((⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)) yerlere saptı.

Neyse. Beni beklediğiniz için teşekkür ederim!

Ayrıca bu bölümü sasunarumyboys 'a ithaf ediyorum.

---------------------(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)-----------------

"Naruto..." Sasuke aldığı tepki ile hızla yürümeye başladı. Diğerlerinin arasından geçerek üst kata çıktı ve odalarına girdi. Yatağa oturup yüzünü Naruto'nun boynuna gömdü. O kadar fiziki acı çekmişti fakat hiç biri bu kadar ağır gelmemişti. Gözünden farkında olmadan birkaç damla yaş düştü. Naruto bunu hissedince zorla Sasuke'yi kendinden ayırdı ve yüzünü ellerinin arasına aldı. Düşen yaşları sildi. Naruto dayanamayıp özlemle dudaklarını dudaklarına bastırdı. Sasuke de sanki her an elinden alacaklar gibi sıkıca tuttu zayıflamış olan bedeni. Hareket etmiyorlardı, sadece birbirine değdikleri an yanmaya başlayan dudaklarını hissediyorlardı.

Sasuke dudaklarını ayırdı ve Naruto'nun yüzünü sağ elinin içine doğru bıraktı. Naruto elini Sasuke'nin elinin üstüne koydu. Gözlerinden hala yaş geliyordu hiç durmayacakmış gibi... Sasuke yanağını okşadı. Naruto kafasını çekti ve ona öncekinden daha sıkı sarıldı. Sasuke onu belinden tutarak kendini yavaşça yatağa bıraktı.

Sasuke göğsünde uyumak üzere olan sarışına baktı uzun uzun... Düşünme yetisini kaybetmiş gibiydi. Vücudu kendi kendine hareket ediyor, Naruto'yu daha fazla hissetmek istiyordu. İçinde büyük bir boşluk oluşmuştu bütün olayların başladığı gün. O boşluk şuan yarısına kadar doluydu lakin diğer yarısı boştu işte... Eğer Shisui'ye yapmak istediğini söylemiş olmasaydı şimdi Naruto'nun hamilelikten gelen tatlı triplerini yiyor olabilirdi. Onun büyümüş karnını okşuyor olabilirdi. Onun tatlı, domatesli ve rahatlatıcı kokusunu içine çekiyor olabilirdi...

Gözü dolmuştu. Ama omegası, Naruto'su için sağlam durmalıydı. Daha fazla feromon yaymaya başladı. Oda sadece çürük domates kokuyordu. Kendisinin uzun süredir burada olmadığı o kadar belli oluyordu ki... Odada kendine dair bir koku hissetmemişti. Elinin biri hala Naruto'nun belinde dururken diğer elini normale göre uzamış olan saçlara götürdü. Neredeyse toplanabilecek kadar uzamıştı sarı saçlar.

(Buna benzer ama saçları biraz daha dik olarak düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Buna benzer ama saçları biraz daha dik olarak düşünün.)

Sasuke Naruto'nun düzenli nefes alış verişlerinden uyuduğunu fark etti. Bu sırada kapı tıklatıldı ve azıcık açıldı. Sasuke kapıya doğru baktı. Karin onlara bakmayıp yere bakıyordu. "Ben de çıkıyorum. Evde yalnızsınız." Sasuke küçük bir mırıltı çıkarınca kapı kapandı. Birkaç dakika sonra da dış kapının sesi duyuldu. Sasuke rahatlamıştı biraz. Onları rahatsız edecek biri yoktu çünkü. Gözlerini tekrar Naruto'ya çevirdi. Uzun uzun onu izledi. Sonra da ağrı kesicilerin verdiği etkiyle gözlerini kapattı. Günlerdir hayal ettiği uykuyu tatmaya başladı...

×ZORAKİ EVLİLİK× Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin