Ufak bir smutlu bölüm ile karşınızdayım.
Uzun süre bölüm atmadığım için özür dilerim. Malum yurtta kalıyorum.
Şey soracağım sizce bu kitap ile yarışmaya katılmalı mıyım?
_____________________🧡🖤🛐_________________
_
Naruto gözlerini ani mide bulantısı ile açtı. Eli ile ağzını kapattı ve koşarak banyoya girdi. Klozetin kapağını açıp öğlen yediklerini kustu. Bebeği neredeyse iki aylık olmuştu ama bir sorun vardı ki şuana kadar hiç belirti yoktu. Sasuke de öğleden beri bekleyen bulaşıkları makineye yerleştirmiş akşam için de yemek hazırlıklarına başlamıştı. Elinde havlu ile içeriye girdiğinde Naruto'nun okuduğu kitabı yerde buldu. Naruto asla kitabını böyle atmaz. Havluyu sehpaya bıraktığı gibi banyoya koştu. "Naruto!"
"Bu-buradayım..." Sasuke banyoya girdiğinde Naruto klozet kapağının üstüne oturmuş peçete ile ağzını kapatıyordu. Hemen önünde eğilip sol elini elleri arasına aldı. Hafifçe titriyordu ve gözlerinden yaşlar geliyordu. "İyi misin, bir tanem?" Naruto kafasını salladı. "Hadi gel, elini yüzünü yıkayalım." Naruto elindeki peçeteyi çöp kutusuna atıp yavaşça ayağa kalktı. Sasuke güven vermek ister gibi koluyla belini sardı ve onu musluğun önüne getirdi. Naruto yüzünü yıkayıp kuruladı. Sasuke ona arkasından sarıldı ve ellerini karnına koydu. Boy farkından dolayı çenesini kafasının üstüne yasladı.
Naruto ise göz yaşları dinince ellerini Sasuke'ninkilerin üstüne koydu. İkisi de aynadan birbirlerine bakıyordu. Sasuke gülümseyip saçlarını öptü. "Ne zaman söylemek istiyorsun?" Naruto dudak bükerek olacakları düşündü. Anneleri sevinçten delirirdi. Nagato ise -amca, dayı artık her neyse- sevinçle ona sarılırdı. Babası ve Dei ise Sasuke'ye delici bakışlar atardı. O anı düşününce kıkırdadı. "Neden gülüyorsun?" Naruto ona doğru döndü. "Abim ve babamın sana dokunmadan gözleriyle dövme anını düşündüm de."
"Onlar korkutucu." Naruto kahkaha attı. Gözünden düşen yaşları sildi. Sasuke sol elini Naruto'nun yanağına koydu. Naruto da kafasını yaslayıp gözünü kapattı. Sasuke bir anda onu kucaklayınca neye uğradığını şaşırdı. Kollarını boynuna sardı. "Sasuke nereye gidiyoruz?" Sasuke merdivenlerden çıkıp yatak odasına girdi. Onu yatağa bıraktı ve yatağın yanındaki küçük çekmeceyi açtı. İçinden siyah bir kutu çıkardı. Kutu ile Naruto'nun yanına oturdu. "Aslında bunu toplantıdan döndükten sonra verecektim ama dayanamadım..." Kutuyu Naruto'ya uzattı. Naruto merakla kutuyu aldı. Dizlerinin üstüne koyup kapağını kaldırdı. İçindekileri görünce gözleri doldu. "Bu..." Sasuke gülümsedi. "O'nun ilk patiği..."
(BU ÇOK TATLI!!!)
"Çok..." Naruto elinde tuttuğu minik patiklerle Sasuke'nin boynuna atladı. "Seni çok seviyorum!" Sasuke için onun ağzından duymak daha güzeldi. Kollarını beline sardı. "Ben de..." Naruto ayrıldı ve patikleri kutusuna koydu, kutuyu da çekmeceye. "Ne zaman döneceksin?" Sasuke Naruto'nun ellerini tuttu. Düşünceli bir şekilde "Bir hafta sonra." Dedi. "O zaman bir hafta sonra onlara beraber söyleyeceğiz!" Sasuke bir şey demeden kafasını salladı. Naruto bir şeyler olduğunu düşündü. "Sasuke iyi misin? Bir şey mi oldu?" Sasuke hızla kafasını iki yana salladı. "Hayır, hayır. Sadece seni yalnız bırakmak hoşuma gitmiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)