Kushina'm, Fugaku'ya dayanamamış.
Geç attığım için özür dilerim. Dün wattpad'e hiç giremedim. Sürenin dolduğunda haberim yoktu. Beni affedin.
İyi okumalar okur-chanlar~
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
*Klik*
Kafamızı sese doğru çevirdik. Merdivenlerin başında iki kişi vardı. Kahverengi saçlı, yüzünde kırmızı izler olan kişi fotoğrafımızı çekmiş, sırıtarak bize bakıyordu. Yanında siyah güneş gözlüklü kişi de öylesine duruyordu. Yüzü kapalı olduğu için yüz ifadesi görünmüyordu.
"Kiba!" Onu tanıyor mu?
"Oi Naruto! Bize anlatacak çok şeyin var." Kollarımın arasından kurtuldu ve çocuğun yanına gitti.
"Senin burada ne işin var? Ayrıca hemen o fotoğrafı siliyorsun. Sakın bir yere göndereyim deme."
"Upss! Sanırım yanlışlıkla bizim gruba attım."
"Ne yaptın? Ne yaptın? 'Bize niye söylemedin?' diye beni tek tek boğarak öldürürler. Bunu sende biliyorsun."
"Yani şimdi haklı değiller mi? Sen, bize evleneceğini söyle, ama eniştemizin Uchiha Sasuke olduğunu söyleme." Dedi kolunu Naruto'nun omuzuna atarak.
"Naruto, bu kim?"
"Ooo~ Eniştemiz kıskanırmışta."
"Tch"
"Ben İnuzuka Kiba. Naruto'nun 'best friendi' olurum. Yanımdaki de Aburame Shino, kendileri 'sevgilim' olur. Tanıştığıma memnun oldum 'enişte'." Naruto, onu çekiştirerek yukarı çıkmaya başladı. Bizde arkalarından.
"Oğlum! Ne enişte, enişte?! Evlenmedik daha."
"Evlenmediniz ama biz müdahale etmesek az daha işi pişiriyordunuz. Yalan mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)