Bölüm-7-

1.9K 103 720
                                    

UFAK BİR NOT: Omegalarda alt beden ve boyun bölgesine gidildikçe feromonlar yoğunlaşır. Çünkü feromon bezleri oralarda bulunur(tabii bu sadece benim kitabım da geçerli).

Böyle ara sıra not bırakacağım. Okursanız aklınıza birşey takılmaz. Ama yinede anlamazsanız sorun değil.

Hemen profilime girip son duyuruya bakabilir misiniz? Evet önceki bölümde de yazdım ama görmeyen varsa bir daha söyleyeyim dedim.

İyi okumalar okur-chanlar~

V●ᴥ●VV●ᴥ●VV●ᴥ●VV●ᴥ●VV●ᴥ●VV●ᴥ●VV●ᴥ●VV●ᴥ●V:-D

"Bu böyle olmayacak..." Dedim ve ayağa kalktım.

"Nereye gidiyorsun?" Diye sordu annem.

"En uygun takımı bulacağım. Kabinden ben gelmeden çıkarsa geri girmesin."

"Tamam. Söyleriz." Dedi İtachi-nii. Takımların olduğu bölüme gittim. Hepsine tek tek baktım ama sadece birini seçtikten sonra geri döndüm.

O kadar zamandan sonra sadece bir takımla geldiğimi görünce şaşırdılar.

"Bana öyle bakmayın! Aralarından tek beğendiğim buydu." Dedim takımı Sasuke'nin eline tutuştururken. Hemen kabine girdi tekrar. Usanmış gibi bir hali vardı.

"Umarım bu sonuncudur. Daha gelinlik bakmadık." Dedi annem.

"Merak etmeyin. Bu kesinlikle diğer giydiklerine kıyasla yüz kat daha iyi." Sanırım...

Kabinin kapısı yavaşça açıldı. İçinden son derece yakışıklı biri çıktı. Ama kim? Sasuke bu kadar yakışıklı değildi.

 Ama kim? Sasuke bu kadar yakışıklı değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İçinde Sasuke olduğunu düşünün.)

"Bu... kim?" Gözlerimi ayırmadan sordum. İtachi-nii bu soruma gülerek cevap verdi.

"Bende tanımıyorum. Kim bu?" Dedi Mikoto-anneye dönerek.

"Sasuke. Neyini tanıyamadınız?"

"Sasuke bu kadar yakışıklı değil." Dedim.

"İltifat mı ettin? yoksa alay mı ettin?" Dedi Sasuke. Tamam bu o.

"Hiçbir şey demedim. Boşver." Dedim gözlerimi devirerek.

"Tamam. Bu kadar yeterli. Sıra sende Naruto."

"Ha a-"

"Hadi!" Dudaklarımı bükerek omegalar için ayrılan kabine doğru ilerledim. Girdiğimde şok geçiriyordum. İçerideki gelinlik aşırı açıktı.

"Ben bunu giymem!" Dedim bağırarak.

"Hayır! Giyeceksin!" Diye karşılık verdi annem.

"Bu çok açık! Olmaz!"

×ZORAKİ EVLİLİK× Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin