Bölüm-23-

1K 66 465
                                    

Öhm öhm!

Gözlerin gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi güzel gözlüm...

(⁠/⁠^ω^⁠(⁠^ ^⁠*⁠)⁠/

Sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj

Görüşürüz!

🤜🤜🤜🤜🤜🤜🤜🤜🤜🤜🤜🤛🤜🤜🤜

"Başınız sağolsun..."

"N-ne saçmalıyorsunuz? Sa-sadece dikişler patladı."

"Sadece biri değil. Üçü birden patladı efendim. Ve derin yaralardı." Naruto kafasını iki yana salladı. Akan yaşları daha da hızlanmıştı. "İnanmıyorum! İnanmıyorum! Hala izi boynumda duruyor! Yalan söylüyorsun! Sasuke'yi görmek istiyorum! Nerede o?! Sasuke!!" Karin ameliyathaneye girmek için hareketlenen Naruto'yu tuttu. "Efendim biliyorsunuz ki vücut ölümü ile mühür ölümü arasında fark var. Tekrar başınız sağolsun."

"Şaka yapıyorsunuz! Sasuke içerde, beni ayakta bekliyor!" Doktor hızla oradan uzaklaşırken otomatik kapı açıldı ve içinden başında birkaç hemşire ile bir sedye çıktı. Anında herkes başında toplanırken sedyenin üstünde bir ceset torbası (?) vardı. Naruto torbaya dokunmak için elini uzatmışken boynuna giren ağrı, vücudunu tir tir titretmeye başladı. Bu ağrı şiddetlenirken Naruto acı çığlıkları ile kendini yerde buldu. Herkes susmuş, hemşirelere bir yanlış anlaşılma olabileceğini belirten ağızlar öylece kalmıştı. Hastane şu an hemşirelerin istediğinden bile fazla sessizdi, Naruto'nun acı çığlıkları dışında. Sarışın elini boynuna, acının olduğu yere bastırdı. Elini, hissettiği şey ile oradan çekip bakınca parmaklarından süzülen kanı gördü. Bu Sasuke'nin mühür sırasında ona aktardığı kandı. "Ha-hayır... SASUKE!!!"

------------------

"Sasuke..." Naruto göz kapaklarını aşarak gözlerine çarpan ışık ile hızla doğruldu. "Sasuke..." Kan ter içinde kalmıştı. Gözlerini gezdirmeye başladığında Karin'in yanına geldiğini gördü. "Nerede o?" Sarışın bir şey demesine izin vermeden kolundaki serumu hızlıca çekip aynı şekilde ayağa kalktı. Koşarak odadan çıkarken Karin arkasından bağırarak onu takip ediyordu. Naruto koridorlarda koşarken resepsiyonu gördü ve hemen oraya gitti. "Sasuke... Uchiha Sasuke hangi odada? Eşiyim ben."

"Bir üst kat merdivenlerden sonra sağdaki ilk kapı." Naruto kafasını salladı ve Karin ona ulaşamadan tekrar koşmaya başladı. Merdivenleri ikişer üçer çıkıp üst kata geldi ve ilk kapıdan içeriye hızla daldı. "Sasuke?!" Sarışın yatakta yatan Sasuke'nin ona doğru dönmesi ve firar eden yaşları ile yanına koştu. Odada olanlar şaşkınlıkla Naruto'ya bakıyordu çünkü doktor uyanması için en az bir saatin olduğunu söylemişti. "Naruto?" Sarışın gördüğü rüyanın etkisi ile bir an Sasuke'nin gerçekten sonsuza kadar gittiğini zannetmişti. Yatağın yanına çökerken Sasuke'nin elini elleri arasına aldı. "Özür dilerim, özür dilerim..."

"Naruto sakin ol. Bir suçun yok senin." Diğerleri çifti yalnız bırakmak adına odadan çıkarken Sasuke onlar gidinceye kadar bekledi. "A-ama ben kızışmaya girmeseydim bö-böyle olmayacaktı." Sasuke derin nefes verdi. Omegasını böyle görmeye dayanamıyordu. Sonra gözüne kanayan kolu çarptı. Kaşları çatılırken elini kurtarıp Naruto'nun sol elini çekti. "Koluna ne oldu?" Naruto daha yeni acısını hissetmeye başlarken kolu neredeyse kanla kaplıydı. Büyük bir ihtimalle kalın damarlardan biri yırtılmıştı. "Bir şey yok... Serum şey olmuştu..."

×ZORAKİ EVLİLİK× Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin