Bu bölüm bayram hediyenizdir, kabul etmeniz dileğiyle...
İyi okumalar, okur-chanlar!!!(・∀・)
Naruto ne kadar kendi evinde kalmak istese de bebeklerinin güvenliği için hastanede kalmayı kabul etti, tabi Sasuke de fazla inat etmişti kalması için. Günleri, birileri sürekli onu ziyaret ettiği için sıkıcı geçmese de odada durmak onu boğuyordu, evde olsaydı bahçeye çıkabilirdi ama burada koridorda dolaşmasına bile izin vermiyorlardı!
Hamileliğin sekizinci ayına hastanede giren Naruto'dan çok Sasuke heyecanlı, endişeli ve gergindi. Naruto'nun yedi, yirmi dört başından ayrılmıyor, ne isterse yapıyordu. Naruto da bir daha böyle olmayacağını bildiğinden biraz naz çekerek sıkıcı olmayan ama boğucu olan günlerini renklendiriyordu.
Bebeklerinin dokuz aylık olmasına bir kaç gün kaldığında, günlük, sabah olan doktor kontrolünden geçirilmiş ve biraz uyuyup dinlenmesi için rahat bırakılmıştı ama Sasuke'yi zorla yanına yatıran Naruto bacaklarını kıvırıp ona arkasını döndüğünde Sasuke de arkasından sarılıp hafifçe karnını okşamaya başlamıştı.
Rahat uykusunun kollarından öğleden sonra, mesai saatinin bitimine yakın uyanan Naruto, lavaboya gitme ihtiyacı duyarak uyandığına inanamıyordu, oysaki eşinin kollarının arasında uyumak ve küçük dokunuşların tadını çıkarmak daha iyi olabilirdi.
Yerinde hareketlendiğinde Sasuke'nin ismini fısıldadığını duymuş ve kafasını ona doğru çevirmişti. Bir kaç gündür uyumadığını bildiği eşi bir kaç saat rahatça uyumuştu anlaşılan.
"Lavaboya mı?"
Sarışın başıyla onayladığında kalkmasına yardımcı oldu ve beraber, yavaşça ilerlemeye başladılar. Lavaboya girdiklerinde Sasuke gördüğü rahatsız yüzle kaşlarını çatarken durdu.
"Naruto?"
Durduğunda karnındaki ağrıyı daha rahat hissetmeye başlayan Naruto, bacağından akan şeyle kafasını eğip hastane kıyafetinin açık bıraktığı bacağına baktı.
"Sa-Sasuke, ka-kan mı o?"
"Naruto'm sakin ol, kan değil."
Sasuke gördüğü kırmızı sıvıya rağmen sakin kalmaya çalışarak Naruto'yu hemen kucağına aldı ve odadaki yatağa yatırıp ağlayan yüzünü okşadı.
"Birilerini çağıracağım, bekle beni."
Naruto koşarak giden eşinden duyduğu saçma sözlerle dişini sıktı.
"Sanki bir yere gideceğim de!... Agh! Sasuke!... Geliyorlar!"
Ellerini karnına bastırırken attığı ufak çaplı çığlıklar odanın önündeki koridorda yankılanmaya başlamıştı. Sasuke gittiği gibi hızla geri döndüğünde arkasından doktor ve bir kaç hemşire de çabucak gelmişti.
Sasuke Naruto'nun bir elini kavrarken sarı saçlarını da okşamaya başladı. Kadın doktor Naruto'nun iki bacağını kıvırarak iki yana ayırmış ve durumun nasıl olduğunu anlamaya çalışmıştı.
"Sedye çağıralım mı?"
Doktor hemşirenin endişeli sesine aldırış etmeden doğruldu ve ona döndü.
"Bütün malzemeleri buraya getirin, doğum burada olacak, herhangi bir sarsıntı olmamalı. Ayrıca telefonumu odamdan getirin ve ne olur ne olmaz diye Tsunade-sama'nın hazır olmasını söyleyin... Zorlu olacak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)