Bölüm-12-

1.7K 107 281
                                    

UFAK BİR NOT: Bu kurgumda Tsunade Mito'nun torunu değil, onun çocuğu olacak. Ayrıca Tsunade'nin başka kardeşi de yok.

Evet, biliyorum. Bu bölümü iki gün önce atmış olmam gerekiyordu ama bitiremedim. Akşam da uyuya kaldım.

Beni affedersiniz umarım.

Medyaya bıraktığım şarkıyı da bu bölüm için dinleyin. Bölümle uyumlu olduğunu düşünüyorum.

Bu da Türkçesi 👇

İyi okumalar~

#################################################

İşte, o büyük güne son kırk sekiz saat...

Hayatımın değişmesine, yaşadığım yuvanın değişmesine, bekaretimin gitmesine son iki gün...

Belki de...

Saate bakarak daldığım düşüncelerden annemin sesiyle uyandım. "Naruto! Ne duruyorsun! Orayı da sil!"

"Siliyorum zaten!" Dedim daha hiç dokundurmadığım bezle saati silmeye başlarken. "Silmeye daha yeni başladın. Bunun farkındayım." Anneme doğru döndüm. Karin ve Mito-sama ile benim onca işimin arasında yaptığım kahveleri içiyorlardı. Karin bana üzülen gözlerle bakarken Mito-sama gururla bakıyordu. Yaptığım her işin en ufak ayrıntısına kadar bakan anneme ise göz devirip işime döndüm. "Hadi ama Kushina teyze... Ona yardım edeyim. En azından sadece etrafın tozunu alayım. Evi baştan aşağıya kendisi temizleyemez ya."

"Endişelenme Karin. Yapmadığım bir şey değil sonuçta." Arkadan oflama sesleri geldi. Bir süre sessizlik oldu, bu sessizliği Mito-sama bozdu. "Pekte marifetli, aynı senin gençliğinde ki gibi... Umarım senin kadar iyi bir anne olacaktır." Annem onaylayan mırıltılar çıkardı. "Benden daha iyisi hemde..."

"...Anne..." Dedim silmeyi bırakırken."Efendim canım?"

"Ha? Yok. Sana demedim. Kendi kendime konuşuyorum..." Belki de... Belki de... İlerde çocuklarım olacaktı, bana 'anne' diyen birileri...

Kafamı iki yana sallayıp işime geri döndüm...

...Büyük salondaki işimi bitirmiştim. Annem beş dakika dinlenmem için müsaade vermişti. Mutfağa gidip dolaptan çıkardığım meyve suyundan bir kaç yudum aldım. Aslında yorgun hissetmiyorum. Sadece dilim damağım kuruduğu için buraya geldim.

Hemen meyve suyunu bitirip misafir odasına geçtim. Ne kadar erken başlarsam bir o kadar erken bitiririm. Planım tam olarak şuydu:

Öncelikle bütün odaları sırayla tozlarını alıp, silip süpürecektim. Sonra yemek yapacak ve sofrayı hazırlayacaktım. Zaten mutfağı sabah kalktığımda öncelikli olarak temizlemiştim. Daha sonra en başa dönerek camları silecektim. Geriye ise sadece odama çıkıp 'balayı' için bavul hazırlamak kalıyordu.

(Zaman atlaması)

Bütün ev işlerimi bitirmiştim ama bende bitmiştim. Odaları uzun zamandır derin temizlememiştim. Bu nedenle daha fazla uğraşmam gerekti. Eve yatılı misafir gelmeyecek olsaydı odaları bu kadar temizlemeye uğraşmazdım. Şehir dışından hatta ülke dışından gelecek olanlar var. Sonuçta 'ünlü Uzumaki ailesinin en küçük omega varisi evleniyor.' haberlerin başlıkları da buna benzerdi.

×ZORAKİ EVLİLİK× Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin