KISA BİR NOT: Baskın omegalar kızışma döneminde bilinçsiz olurlar. Ancak ilaç veya birliktelik sonrasında iradelerini kullanabilirler. Ayrıca kızışma dönemini ertelemek için kullanılan ilaç sadece üç gün yeterli gelir ve baskın olan türler her kızışmada bir tane olmak koşuluyla kullanır.
Bu bölümü Nardonunplatonikaski 'na adıyorum.
Başlıkta da belirttiğim gibi bu bölümde smut olacak.
⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄ bu ifadeden sonra smut başlayacak. Rahatsız olacağını düşünen veya kötü yorum yapacak olan okumasın.
İyi okumalar okur-chanlar~
___________________ฅ^•ﻌ•^ฅ____________________
NARUTO
"Naruto, yarın yapacaklarım için özür dilerim..." Bu sözlere karşı sadece yutkundum ve kafamı eğip yemeye başladım. Konuşurken, gözleri kırmızının en koyu haliydi ve alfayı gördüğüme yemin edebilirim. O çok...
-...seksi!...-
Kes sesini Kurama!
-...ah, hadi ama! Yalan söylemeyi sevmediğini ikimizde biliyoruz...-
Sadece susup uyumaya ne dersin?! Vücudumu da kurcalamayı bırak!
-...bana sadece fikrini söyle. Sonra rahat bırakacağım~...-
Baka!... Tamam. Sen kazandın. O berbattı tamam mı?!
-...emin misin?~...-
Evet! O çok çirkindi!
-...ama alt tarafın öyle demiyor~...-
Ha?! Seni lânet olasıca!
-...hadi görüşürüz~...-
Kahkaha atarak uzaklaştı. Ama çok fazla uzağa gitmediği gözlerimin hâlâ turuncu olmasından belli oluyor. Bu utanç durumu Sasuke fark etmese bari... Lânet tilki! Vücudumun ayarlarını bozmak zorunda değildin! "Naruto? İyi misin?" Kahretsin! Kahretsin! Kahretsin! "İyiyim, iyiyim!" Kahretsin! Sesim hırıltılı çıktı. Kollarımı sancılı karnıma doladım ve gözümü sıkı sıkı kapattım.
Seslerden anladığım kadarıyla Sasuke kalkıp yanıma geldi. Hayır, gelme! "Naruto." Bana doğru eğilen Sasuke'yi hafifçe ittim. "Sasuke... Üstüne atlamak istemiyorum! Dışarı çık!" Beni dinleyip uzaklaştı. Kapı açılma sesi ve gitti. "Inğhh~ lânet tilki!"
Kendimi zorla yatak odasındaki ebeveyn banyosuna attım. "Inğhhh~ bir kez olsun mmhm~ beni rahat bırak!"
...Bu iş uzun sürecek gibi...
||İLAHİ BAKIŞ AÇISI||
Sasuke'nin burnunda hala onun ıslaklığının kokusu vardı. Ve bu koku onu deli etmeye yeterdi. Onun durduk yere ıslanmadığını biliyordu. Alfa kendini göstermişti. Omega da etkilenerek Naruto'ya yansıtmıştı. Bundan anlaşılıyor ki; Naruto'nun vücudu ile oynamak, omeganın hoşuna gidiyor. Kendi içindeki gibi. Farkları ise alfa, düşüncelerini etki altına alıyordu.
-...yarını sabırsızlıkla bekliyorum~...-
Beklemesen şaşırdım zaten.
-...üzerinde her türlü fanteziyi uygulamak, her pozisyonu denemek istiyorum~...-
Bunları düşünmenin sırası değil!
-...doktorculuk-...-
Bu kadar yeterli! Seninle bir antlaşma yapalım. Sen ilacın etkisi geçinceye kadar beni rahatsız etme, ben de-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)