UFAK BİR NOT: Alfa ve omegaların ruh eşleri olurken, betalarda bu durum gözlenmez. Kendi ideallerine göre birine, hoşlantı veya aşk duygularını beslerler.
Ufak bir not daha yazdım. İşinize yarayacağını düşünüyorum. Azda olsa kafa karışıklığınız varsa bu not belki düzeltebilir.
Ayrıca hepinize çok teşekkür ederim. Hikayeler arasında dereceler yapmışız. Önceki bölüm de neredeyse 20 oy almış. Okunma sayısı 1,5 bini geçmiş. Beni mutlu ettiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Sizleri seviyorum. Yorumlarınızı da büyük bir zevkle okuyorum. Hepsi çok komik ve çok tatlılar. Kendimi şanslı hissediyorum. Şu LGS hele bir bitsin yeni kurgu yayınlayacağım. Sizi boş bırakmayacağım.
Neyse, fazla duygusal oldu.
İyi okumalar okur-chanlar~
******************************************************
"Naruto..? Baba..?"
"Sasuke?"
"Gel Sasuke gel. Fugaku-san'a yardım et. Kendileri beni yenemiyor."
"Ne alakası var?! Sadece senin kazanmana izin veriyorum." Bu babam mı?
"Tabii öyledir. Siz beni isteseniz yenerdiniz. İki turdur yapmaya çalıştığınız gibi."
"Onlar sayılmazdı. Sadece seni deniyordum."
"Fugaku-san buda üç oldu... Şah ve mat!"
"Üç mü?"
"Evet. Üç turdur Fugaku-san yeniliyor... Sen niye geldin?"
"Ben mi? Ha şey... Bir saattir gelmeyince ne yapıyorsun diye bakmaya gelmiştim."
"Ben sormayı unuttum! Oyuna daldım."
"Ne soracaktın?"
"Bugün Sasuke erken çıkabilir mi diye soracaktım. Beraber bir yere gideceğiz de."
"Nereye gideceksiniz?"
"Arkadaşlarımla tanıştıracağım."
"Bir şartla."
"Şartınız nedir?"
"Benimle en kısa sürede yine satranç oynamanı istiyorum... Belki seni yenebilirim."
"Tabiki! Siz yeter ki isteyin dattebayo!" Diye babama sarıldı. Babama sarıldı..?! Nasıl..? Babamda ona sarıldı?!
Ayrıldılar ve Naruto koşarak yanıma geldi.
"Hadi gidelim Sasuke!" Diyip kapıdan çıktı. Babam ve ben ise şoktaymış gibi birbirimize bakıyorduk. Naruto tekrar geldi.
"Sasuke hadi gidelim, dedim yaa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)