Sizce kim yarın hayatını değiştirecek bir sınavı olmasına rağmen gelip yb atıyordur?
Tabiki de ben!
Değerimi bilin!
Hhiyiui neyse onu bunu boşverin de ben hiç LGS'ye girecek gibi hissetmiyorum. Bu normal mi?
Diyeceksiniz ki bu neden bir gün erken yb atıyor?
Cevap: Moral vermek için. Moral almak için.
Ayrıca sizi bir kez daha şaşırtayım. Bugün iki tane bölüm atacağım. Bu ilki, akşama doğru da ikincisi gelecek. Ama 20 oydan aşağısını kabul etmiyorum.
ರ╭╮ರ
Ama benden bir süre yb beklemeyin. Bu iki bölüm taslakta ki son bölümlerim. Bir süre yazarım, biriktiririm.
┐( ̄ヘ ̄)┌
LGS bittiği için bölümler daha erken gelebilir ama söz veremem.(ailevi meseleler)
Hadi, akşam için kudurun!
İyi okumalar okur-chanlar~
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Benzinliği önüne arabayı park etmiş bir şekilde, arabaya yaslanarak Naruto'yu bekliyordum. Bir insanın giyinmesi neden bu kadar uzun sürer ki? Biraz bekledikten sonra telefonuma gelen bildirime bakmak için cebimden çıkardım. Kimden geldiğini görünce kaşlarım çatıldı.
/NARUTO/
Naruto: Sasuke buraya gelebilir misin?
Bir sorun mu var? Cevap yazmadan hızlıca omegalar için olan tuvaletin oraya gittim. Geldiğimde adamın biri kapının orada bekliyordu. Alfa?! Naruto'ya 'geldim' diye mesaj attım.
Biraz sonra kapı yavaşça açıldı ve Naruto tereddütle yanıma geldi. Alfa dik dik Naruto'ya bakıyordu. Bu beni aşırı rahatsız ediyordu. Gözlerimin rengi değişti bir anda. Hemen Naruto'yu belinden tutarak yürümeye başladım.
"Birşey yaptı mı?"
"Hayır. Tuvalete giremiyor zaten." Bu doğru. Açık alanlardaki özel tuvalete omegalar dışında herhangi biri girerse direk alarmlar çalıyor ve polisin hemen haberi oluyordu. Ama yinede endişeliyim.
"Ne zamandan beri orada?"
"Ben tuvalete yöneldiğim sırada peşimden geldiğini gördüm."
"Pislik..." Sessizce küfrettim.(devamında aklımdan kötü küfürler geçtiği için yazmadım ama siz istediğiniz şekilde adama sövebilirsiniz.)
Naruto'yu ön koltuğa oturtup kendimde şoför koltuğuna oturdum. Naruto'ya dönüp baktığımda elleriyle oynuyordu. Kendimi sakinleştirip gözlerimin normal olmasını sağladım ve konuşmaya başladım.
"Nereye gitmek istersin?" Bana bakıp düşünür gibi yaptı.
"Hmm... Lunapark?" Aslında o zaman bunu sadece örnek amaçlı söylemiştim.
"Peki." Diyip arabayı çalıştırdım.
"Bekle! Bu çok basit oldu. Kabul etmeni beklemiyordum." Arabayla anayola çıktığımız zaman cevap verdim.
"Kabul etmemeli miydim?"
"Hayır, hayır. Sadece... Ne biliyim? Böyle yerlerden pek hoşlanmadığını düşünmüştüm."
"Tamam, ciddi gözükebilirim ama bu eğlenmeyi sevmediğim anlamına gelmez." Cidden. Beni taş kalpli biri olarak mı düşünüyordu?
"Özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×ZORAKİ EVLİLİK×
Fanfiction*öpüşürler* "Senden nefret ediyorum Uchiha Sasuke." "Ben de senden nefret ediyorum Uchiha Naruto." (Bu bir SASUNARUdur)