Majitelovy poznámky. Den 6.

987 39 1
                                    

- dnes jsem se už pokusil zbavit bratrovi otrokyně. Použil jsem na to Keiru a fungovalo to snad líp, než jsem předpokládal. Její výcvik je hotový.

- byl jsem svědkem toho, co se stane, když se někdo nechá od Keiry pokousat. Tohle bych snad nepřál ani svým nepřátelům. Jedním kousnutím dokázala bolestivě poškodit vekou část ruky. Kdyby šlo alespoň o řeznou ránu. Tohle muselo být ale mnohonásobně bolestivější a takhle rozsáhlé se to bude hojit dlouho.

- Keira udělala obrovský pokrok. Dostali jsme se během jednoho večera daleko dál, než jsem mohl doufat. Mohlo to být tím, že si na mě za tu dobu už zvykla. Nebo také tím, že jí vyhrožuji doteky.

- neměla problém s dotýkáním se mě a to i bez trika. Zastavila se až před tím, než došlo na můj rozkrok. Příště jí musím dostat dál!

- za svůj život jsem byl v posteli už s mnoha ženami, ale žádná mě nedokázala jen doteky tak moc nažhavit. Bylo to tak smyslné a něžné. Nechápu, jak to dělá. A už vůbec nechápu, jak mohla přestat v nejlepším a nechat mě v tom samotného! Měla štěstí, že jsem na ní neskočil.

- moje sebekontrola kolem ní je naprosto v háji. Možná ji jen potřebuji dostat do postele a pak se moje tělo zase uklidní. A i má mysl. Nedokážu na ní přestat myslet.

Den, kdy jsem ztratila svobodu ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat