Majitelovy poznámky. Den 5.

1K 37 0
                                    

- dnes se Keira pokusila utéct. Udělala to velmi chytře. Vzala si povlečení z polštářů na izolaci elektrických šoků z obojku a pak vyhrožovala vlastním životem. Ani nevím, kdy jsem naposled cítil takový strach. Po tom, jak moc nerada byla v zajetí jsem se bál, že se opravdu pokusí zabít. Od útěku ji zastavila až jedna z pastí na schodišti. Všechny polštáře jsem vyměnil za jiné, které nepotřebují povlečení.

- slíbila mi, že už se znovu nebude ohrožovat na životě. Cítím se díky tomu o něco líp.

- zaujalo mě, že při útěku si na obranu vzala pánvičku, a to i přes to, že měla po ruce nože. Rád bych zjistil proč. Mohlo by to být kvůli tomu, že mě nechtěla zranit?

- oslovila mě mým vlastním jménem. I na to, v jaké situaci jsme se zrovna nacházeli, tak mi to přišlo sexy.

- nadýchala se uspávacího plynu a tak jsem čekal u ní, než se probere. Nemohl jsem se zbavit perverzních myšlenek. Měl jsem nutkání se na tohle celé vykašlat a prostě si s ní užít. Byla přeci jen moje a měl jsem na to právo. Nakonec jsem se ale udržel. Strávil jsem tímhle vším už příliš času, než abych to teď zahodil.

- chtěl jsem ji vzít do svého pokoje, abych ji mohl ztrestat za útěk, ale najednou na mě skočila, objala mě a prosila, abych ji netrestal. Byl jsem v šoku. Bylo to úplně poprvé, co se mě dotkla v takové míře a ještě naprosto dobrovolně. Musel jsem se sebou hodně bojovat, abych si to tam s ní na místě nerozdal.

- bratr mě upozorňoval na to, že se ní zabývám až příliš. Po dnešku jsem si toho začal všímat také. Přemýšlím o ní na úkor svého osobního života a začíná se to projevovat na nevybitých hormonech. Nejjednodušší by bylo se zajít provětrat a skončit s nějakou ženskou v posteli. To by bylo možné ale jen v případě, že bych neustále nemyslel na Keiru. Prozatím to tedy budu řešit pravačkou.

- když se dostala ven, musela si všimnout monitorů s kamerami. Když nejsem v místnosti s ní, tak se zabavuje koukáním do nich. Jsem za to ale rád. Pomáhá mi to, když zrovna pracuji s pravačkou na svém nedostatku sexu.

Den, kdy jsem ztratila svobodu ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat