Majitelovy poznámky. Den 1.

1.2K 38 2
                                    

- přesně jak jsem čekal je velmi inteligentní. Každou situaci důkladně promýšlí a zvažuje rizika. Podle toho pak i jedná. Dělá pouze to, co považuje za bezpečné a to až do té doby, dokud není vyprovokována ke zlobě.

- při zlobě si více dovoluje ale stále se drží nějakého logického scénáře a nedělá věci bezdůvodně.

- při přímém kontaktu očima je její pohled dominantní a sebejistý. Nezdá se, že by jen zauvažovala nad tím, že by byla otrokem a už vůbec se to nebojí dát najevo. I přes to má ten pohled svoje kouzlo. Mnohokrát jsem se přistihl být ním naprosto omámený.

- nejzajímavější ze ale všeho je, jak moc se snaží zhatit jakoukoliv mou zábavu, jen aby mi znepříjemnila pobyt s ní v jedné místnosti. Bohužel pro ní to má na mě přesně opačný efekt.

- sama toho více navrčí než namluví. Pokud už něco řekne, je to stručné a trefné.

- je velmi agresivní při doteku. Zdá se, že doteky samotné budou větší oříšek, než ji dostat do submisivního stavu.


Můj cíl: Dostat ji do naprostého submisivního vztahu vůči mně a to i včetně doteků a sexu.



Poznámky autora: Občas se v mém příběhu objeví speciální kapitoly, jako tato, kde jsou pouze sepsané poznámky a postřehy samotného věznitele Keiry. Díky nim můžeme nahlédnout do jeho mysli a zjistit, jak vše vlastně vnímá on sám.

Den, kdy jsem ztratila svobodu ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat