16 Nagrywanie odcinków

206 16 3
                                    

Time skip: powrót do domów

Pov: Ty

Po powrocie mieliśmy nagrać parę odcinków z kodów na kanał Dreama, potem jeszcze z "the funniest Minecraft mode" na kanał Tommiego, ciekawa jestem co oni wymyślą, bo oczywiście nie dostałam ani jednej informacji jakie to mody, ale jestem zadowolona, że mnie przyjęli.  
Miałam zamiar poszukać Clay'a i Tommiego aby dowiedzieć się co będziemy nagrywać, bezskutecznie ponieważ Oboje już zasnęli.
Nie dziwię się, dopiero co wróciliśmy po kilku godzinnej drodze z powrotem do swoich domach plus różnica czasowa.

Nowości to zbyt dużo nie ma z Alexem dobrze nam się żyje na razie jestem u niego ale na nagrywki pójdę do siebie bo tam mam sprzęt, Kevin mniej mnie nachodzi lub jest zamaskowany, ponieważ boi się, że zamontowałem kamery co jest prawdą, czyli wszytko się powoli ale układa, lepiej późno niż wcale jak to mówią.
Ale wracając do tego co się dzieje, właśnie miałam iść się przejść i potem przygotować do streama tak żeby zdążyć.

Ty- Alex! Idę się przejść do sklepu chcesz coś?

Alex- możesz mi coś wziąć! Nie wiem co wybierz coś!

Ty- ok! Będę przed zaczęciem nagrywek!

Alex- dobra! Pa!

Ty- pa!

Wyszłam z domu i poszłam do sklepu po jakieś przekąski, a następnie przeszłam się po parku. Za parę minut mieliśmy nagrywać więc wróciłam do siebie i wszytko ustawiłam tak jak trzeba oraz dołączyłam do VC

Dream- Dobra, wszyscy są?

Ty- chyba tak!

Alex- wydaje mi się że wszyscy są

George- dobra to zacznijmy nagrywać może

Sapnap- dobry pomysł

Ty- tylko jedno pytanie BO NIKT NIE BYŁ ŁASKAW MI POWIEDZIEĆ JAKIE MODY DZISIAJ NAGRYWAMY, i nadal nie mam pojęcia, więc może ktoś by chciał mi powiedzieć co się dzieje?

Dream- próbujemy przejść grę ale jak dotkniemy trawy umieramy.

Ty- dobra, dzięki

Dream- spoko

Zaczęliśmy nagrywać było naprawdę przyjemnie i śmiesznie ale po paru godzinach nagrywania po prostu zasnęłam, byłam chyba zbyt zmęczona i powieki same mi się zamknęły. Inni chyba zauważyli bo rozmawialiśmy na facetime tylko że Dream miał wyłączoną kamerę.

Pov: Alex

Podczas nagrywania zauważyłem jak Y/N zasypia jedyne co przyszło mi na myśl do wziąć ją do siebie i po prostu nagrywać dalej.

Alex- ej, za chwilę wracam.

Po czym wyszedłem i skierowałem się do domu dziewczyny był on zaraz obok więc nie było żadnego problemu powyłączałem wszytko i wnosiłem do siebie do domu, położyłem na łóżko przykryłem kołdrą i poszedłem dalej nagrywać, miło się rozmawiało z chłopakami już nie nagrywając chodź w czasie nagrań także nie było źle. Bardzo lubię z nimi rozmawiać i cieszę się, że zaakceptowali Y/N wyjdzie to wszystkim na dobre, może ona tak nie uważa ale to wspaniała osoba, po prostu boi się mówić do nowych ludzi, ale nie jest to wcale dziwne wiele osób tak ma i wszytko z nimi jest jak najbardziej ok.

Dream- ja już chyba będę szedł ponieważ mam trochę roboty

Gogy- ja będę szedł spać

Sapnap- ja pójdę coś zjeść, a ty Alex?

Alex- pobędę trochę z Y/N albo coś obejrzę, nie wiem

Dream- to pa!

Wszyscy- PAAAA!

Rozłączyliśmy się a ja poszedłem do dziewczyny która jak widać była bardzo zmęczona bo nadal spała, sam poczułem się śpiący więc przytuliłem ją i zacząłem myśleć, no i wymyśliłem że jutro idziemy do klubu lub po prostu gdzieś się pobawić tak tylko we dwoje. Dalej nie pamiętam bo zasnąłem

_______________________________

551 słów

Pij wodę i jeszcze raz dziękuję za głosy daje mi to jakaś motywację postaram się napisać kolejny rozdział w przeciągu dwóch dni <3

Miłego dnia/ nocy

Free photo

Free photo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Old Friends //Quackity X reader//PlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz