28 Remont

127 10 2
                                    

Czas: następnego dnia ranek

Pov: Alex

Obudziłem się specjalnie trochę wcześniej, aby pojechać z Y/N do sklepu budowlanego po rzeczy na remont mieszkania w którym mieliśmy zrobić sobie studio do nagrywania itp.
OCZYWIŚCIE DZIEWCZYNA SIĘ JESZCZE NIE OBUDZIŁA, więc postanowiłem że ją obudzę.

Alex- Y/N. Y/N! KURWA Y/N

Ty- co..?

Alex- jedziemy do sklepu budowlanego

Ty- ok...?

Alex- i coś zjeść

Ty- a mogę się przebrać najpierw?

Alex- jasne, będę czekał na dole

Time skip: w sklepie

Pov: Alex

Alex- w sumie to nie wiem, co chcę wszytko mamy

Ty- chcę przemalować kuchnie i udekorować ładnie pokój w którym będę miała studio, ale najpierw farba

Alex- jaki kolor?

Ty-... Może *WYMYŚLCIE SIĘ TAKI JAKI CHCECIE*

Alex- uuu dobry wybór, ja może wezmę jasny niebieski?

Ty- o no pasuję ci

Alex- to wezmę na pewno

Ty- chodźmy jeszcze popatrzeć na jakieś akcesoria.

Alex- ok, ale potem jedziemy coś zjeść

Ty- oki

Time skip: spowrotem w domu zaczynają remont itp.

Pov: Ty

Alex- trzeba wszystko sprzątnąć, można porobić zdjęcia i sprzedać w sumie

Ty- dobry pomysł, ale dużo tego więc zaczynajmy już może

Alex- dobra to ja idę do swojego jak coś to wołaj

Ty- oki!

Zaczęliśmy wszystko wystawiać i przykrywać folią, ja zaczęłam już malować a Alex chciał chwilę odpocząć. Postanowiłam trochę ciemniejszą i jaśniejszą farbą malować różne rzeczy, i po paru godzinach efekt mi się nawet podobał, Alex też już skończył malować, i zaczęliśmy dekorować. Skończyliśmy o jakiejś 3 w nocy, więc poszliśmy spać. Jeszcze nie wszystko było gotowe bo musieliśmy przenieść komputery i inne rzeczy które będą nam potrzebne. Myśleliśmy też żeby wystawić górną część mieszkania na wynajem, bo i tak jej nie używaliśmy była tam kuchnia i łazienka oraz oddzielne wejście. Tak samo jak w dolnej (naszej) części mieszkania. Rano dokończyliśmy robotę i wystawiliśmy niepotrzebne meble na sprzedaż, oraz część mieszkania. Potem zaczęliśmy Stream żeby pokazać nowe studia i gdzie teraz będziemy nagrywać i takie tam.

Ty- Cześć czat!!! Jak mogliście zauważyć nowy pokój i takie tam, oraz nie ma Alexa, ale on teraz jest w swoim studiu dosłownie pokój obok. A więc postanowiliśmy się wprowadzić do Alexa a u mnie na dole zrobić studio do nagrywania. Wszystko tutaj jest prawie nowe, a rzeczy których już nie potrzebujemy sprzedaliśmy. Na górze teraz też jest wolne i prawdopodobnie jeśli ktoś się zgłosi będziemy wynajmowali tam innym ludziom.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czat

Użytkownik 1: Ładnie tu teraz

Użytkownik 2: CHCĘ WYNAJMOWAĆ TO MIESZKANIE NA GÓRZE

Użytkownik 3: ZAJMUJĘ GÓRĘ, CZAT ODWALCIE SIĘ!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ty- ciekawe jak z czatem Alexa co?
Tak czy inaczej, pamiętajcie, że musicie mieć pieniądze być w tym samym mieście i kraju co my. PO DRUGIE, JEŚLI NAWET KTOŚ Z WAS BĘDZIE WYNAJMOWAŁ TO NIE PUBLIKUJCIE NASZEGO ADRESU NA TWITTERZE CZY CZYMŚ INNYM. I nie mówię że nie możecie nikogo zapraszać ale, zaprosić parę osób a upubliczniać adres DO KILKU TYSIĘCY LUDZI ALBO WIĘCEJ, to trochę co innego.. i tak i tak, nie będę mówić które to mieszkanie ani jakie konto, więc zdacie się na szczęście heh.

W tym momencie wparował do mnie Alex

Alex- MÓJ CZAT SIĘ BIJĘ, i nie mówiłaś jakie konto i strona na jakiej wystawione jest mieszkanie?

Ty- oczywiście że nie, nie jestem głupia. Wogule, chcesz pograć w coś? Np. GTA czy coś

Alex- O TAAAK to ja wracam do siebie.

Graliśmy jeszcze jakaś godzinę a potem skończyliśmy już Stream, postanowiliśmy wrócić do siebie i pooglądać coś lub po prostu odpocząć. Przez chwilę bałam się że Kevin może próbować wynająć, ale jeśli to się stanie zwyczajnie odmówimy. Nie musimy mieć żadnych powodów do tego ale jeśli uznamy że lokator będzie sprawiał problemy, mamy prawo odmówić. Po drugie myśl że Alex tu jest mnie uspokajała, byłam już zmęczona i zasnęłam wtulona w niego oglądając film.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

620 słów

MÓWIŁAM ŻE BĘDZIE SZYBCIEJ? nie zawiodłam. Ale nie wiem kiedy będzie następny rozdział, nie jestem w stanie tego przewidzieć, ale postaram się jak najszybciej<3

Old Friends //Quackity X reader//PlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz