19 pocky

184 11 6
                                    

Time skip: dwie godziny później

Pov: Ty

Obudziłam się jak Alex jeszcze prowadził Stream ale z tego co zauważyłam burza już przeszła, więc miałam już wracać do pracy, ale chłopak mi przeszkodził

Alex- Yo, już się obudziłaś?

Ty- nom

Alex- dobra, ja idę do sklepu z czatem, chcesz coś?

Ty- możesz mi wsiąść coś słodkiego czy coś

Alex- dobra, to ja się ubieram i wychodzę, Pa!

Ty- uważaj na siebie!

Chłopak przełączył się na telefon (nie znam się ok?) i wyszedł.

Pov: Alex

Czat cały czas podpowiada mi żeby wsiąść pocky, i zagrać w "pocky game" za chuja nie wiem co to za gra ale można spróbować. Przed moimi oczami ukazał się sklep do którego wszedłem i zacząłem szukać rzeczy które czat prosił abym spróbował po raz pierwszy, wiele osób pisało abym kupił pocky, zrobiłem tak jak mnie proszono. Wyszedłem z sklepu z dwoma pełnymi torbami słodyczy i innych przekąsek.

Pov: Ty

Siedziałam i szkicowałam postacie dopóki nie usłyszałam dzwonka do drzwi. Wiedziałam że to Alex, więc podeszłam do drzwi i otworzyłam je, pierwsze co zobaczyłam to chłopak z dwoma pełnymi torbami słodyczy i przekąsek.

Ty- pojebało cię?

Alex- nie mnie, tylko czat

Ty- dobra chodź, powiedz mi kto to będzie jadł?

Alex- nie mamy wyjścia

Ty- kiedyś was zabije czat.

Akex- moim zdaniem mają rację do napychania cię.

Ty- AHA?

Akex- a, właśnie mieliśmy zagrać w pocky game, ale nie wiem co to

Ty- wkładasz sobie po jednym do buzi i gryziesz, kto pierwszy złamie połowę przegrywa.

Alex- to możemy zagrać

Ty- tyle, że to jest gra raczej dla zakochanych

Spojrzałam na czat dając chłopakowi do zrozumienia, że jeszcze im nie powiedzieliśmy, o naszym związku

Alex- ouuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Użytkownik 1- nie ma znaczenia

Wilbur soot- POCAŁUJCIE SIĘ

UŻYTKOWNIK 3- ZAGRAJCIE W TO

Użytkownik 4- COZY DUO COZY DUO COZY DUO

UŻYTKOWNIK 5- OMG WILBUR W CZACIE

Wilbur soot- ZAGRAJCIE W GRE I SIĘ CAŁUJCIE

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zobaczyłam czat który nalegał żebyśmy to zrobili do tego Wilbur był w czacie I DOŁĄCZYŁ DO OSÓB KTÓRE O TO PROSIŁY

Ty- WILBUR

Alex- siema Will

Ty- dobra, w sumie to tylko gra

Alex- dobra to idę po pocky

Ty- ok, czat co ja z wami mam...

Alex- A I JESZCZE PRZEŁĄCZĘ Z POWROTEM TAK JAK BYŁO!

Ty- dobra!

W parę minut brunet przełączył wszystko tak jak było na początku, a ja poszłam do pokoju gdzie na mnie czekał.

Alex- to jak to zacząć

Ty- włóż sobie koniec do buzi ja wezmę drugi, i po prostu gryziemy, tak aby nie przełamać całego, ogólnie gra się toczy dopóki się nie zetkniemy.

Alex- dobra.

I tak zeszło nam parę rund głównie ja przegrywałam potem posmakowaliśmy parę nowych smaków i przekąsek. Po kolejnej godzinie gadania ja wróciłam do pracy a Alex tylko się wygłupiał, to był chyba jego najdłuższy stream od paru tygodni. Byłam już strasznie zmęczona i chyba zasnęłam przed tabletem.

Pov: Alex

Chwilę gadałem z czatem kiedy zobaczyłem, że Y/N zasnęła, nie budziłem jej tylko przeniosłem na łóżko i przykryłem kocem. Czat cały czas spamił "Cozy Duo" a niektórzy nazywali mnie "Simpem"

Alex- ciii nie jestem Simpem, ZAMKNIJ SIĘ WILBUR

powiedziałem bardziej podniesionym głosem, teraz pisali abym był ciszej bo obudzę dziewczynę, i mieli rację nie chciałem jej obudzić ale jednak to prawda, że byłem odrobinkę głośno.

Chwilę jeszcze prowadziłem Stream, ale po pół godzinie się pożegnałem i dołączyłem do nadal śpiącej dziewczyny.

_______________________________

557 słów

Dziękuję, jeszcze raz za wszystkie głosy i komentarze mam nadzieję że wam się spodoba i Wesołych świąt Wielkanocnych dla tych którzy obchodzą!

Miłego dnia/nocy

Old Friends //Quackity X reader//PlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz