34 Oświadczyny

86 5 1
                                    

Pov: Ty

Alex uklęknął przede mną i powiedział

Alex- Y/N, czy sprawisz że będę jeszcze bardziej szczęśliwym człowiekiem niż jestem teraz, a jestem chyba najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, i wyjdziesz za mnie..?

Nie mogłam wydusić z siebie słowa, nie wierzyłam w to co się dzieje, ale w końcu odpowiedziałam

Ty- TAK!!

Alex wstał i uniósł mnie obracając się ze mną wokół własnej osi. Kiedy odstawił mnie na ziemię pocałowaliśmy się nie mogąc od siebie oderwać. Po paru sekundach przypomnieliśmy sobie o tym że czekają na nas inni, więc postanowiliśmy już iść.

Tommy- no w końcu, co wy tam robiliście, oświadczyłeś się jej czy coś?

Popatrzyliśmy na Tommiego z wzrokiem "Eee, co nieeee, że my? SKĄD WIESZ."

Wilbur- czekaj.. CO, Gratuluję!! Nie spodziewałem się tego szczerze mówiąc, ale cieszę się waszym szczęściem

Alex- dziękujemy

Tubbo- też wam, gratuluję!! W końcu się jej oświadczyłeś, a nie

Ty- Hah dzięki Tubbo

Tommy- czekaj, JA MIAŁEM RACJĘ.?! Gratuluję!!

Ty- tak, Tommy miałeś rację i dzięki straszne, a teraz może już jedźmy do domu, jest jakaś 18.17, więc możemy się umyć przygotować i gdzieś wyjść, albo napić się w domu z okazji zaręczyn.

Alex- zgadzam się

Tommy- już każdy z nas może tu pić, więc z chęcią

Tubbo i Wilbur- Jak pijemy to ja chętnie

Weszliśmy do auta i od razu postanowiłam zająć sobie kolejkę do prysznica.

Ty- ZAJMUJĘ PRYSZNIC JAKO PIERWSZA!

Tommy- AHA?

Wilbur- dziewczyny mają pierwszeństwo Tom

Tubbo- właśnie

Alex- ZAJMUJĘ PO Y/N!

Wilbur- JA PO ALEXIE

Tubbo- PO WILLU

Tommy- CZEMU JA MAM BYĆ OSTATNI??

Ty- trzeba było sobie zająć

Tommy- a ty i Alex nie możecie iść razem? W końcu jesteście zaręczeni

Wtedy zamilkłam i poczułam jak moje poliki są coraz bardziej gorące od rumieńców.

Alex- mamy za mały prysznic na dwie osoby

Na moje szczęście nie musiałam odpowiadać, bo Alex to zrobił i zrobił to w miarę mądrze. Po tej konwersacji nastała niezręczna cisza.. 

Wilbur- Tommy, nie pytaj o takie rzeczy następnym razem, bo trochę to nie komfortowe dla niektórych osób

Tubbo- tu się zgodzę z Willem, ale po prostu porzućmy ten temat. To co pijemy potem?

Ty- eee, mamy wódkę, piwo, wino, whiskey. Mamy dużo, więc każdy coś sobie znajdzie

Wilbur- a jakieś przekąski?

Ty- zrobię jak będziecie się myć, a potem Alex mi pomoże

Tubbo- dobra, to się nie trzeba o nic bać widzę.

Alex- dokładnie

Minęło jakieś kolejne 5 minut i byliśmy w domu, od razu zdjęłam buty itp. i pobiegłam pod prysznic zamykając drzwi na klucz.

Długo nie siedziałam bo tylko jakieś 20 minut. Wyszłam przebrałam się i zaczęłam robić przekąski, zrobiłam trochę ostrych rzeczy dla siebie i nie ostrych też, przygotowałam plasterki salami i szynki, ser, oliwki, krakersy, jakieś owoce i sosy.
Po jakiejś godzinie lub więcej wszyscy byli gotowi i uznaliśmy, że zrobimy stream, i od razu powiemy chatowi co się stało, potem na discordzie zadzwonił do nas Philza, ranboo i Sneeg gratulując. Szczerze mówiąc się śmiałam z tego połączenia, wyglądało to jakby Ranboo był tym dzieckiem, które musiało przyjść bo rodzice mu kazali, a Phil i Sneeg to właśnie rodzice, nie pamiętam dużo bo chyba właśnie za dużo wypiłam, ale z tego co wiem stream nie potrwał długo bo wszyscy już byli trochę pijani, a nie chcieliśmy pokazywać tego ludziom, chyba nie chcieliby oglądać grupki pijanych ludzi rozmawiających o różnych tematach co 5 minut.

Pov: Tommy

Byłem chyba najbardziej trzeźwy z naszego towarzystwa, Tubbo już spał a Will grał na gitarze jakieś piosenki, do których tańczyli Y/N i Alex. Było to trochę śmieszne, więc zacząłem śpiewać tekst randomowo granych piosenek, bardziej wymyślałem ten tekst ale wszyscy się dobrze bawili, potem Will pomógł mi zanieść Tubbo do pokoju i każdy poszedł spać.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

610 słów

Wiem, że te odcinki są mało świąteczne, ale nie chcę ani sobie ani nikomu innemu mieszać fabuły, bo i tak jest już mocno zamieszana bo nie pamiętam o czym pisałam i często dodaje nowe informacje, ale cieszę się i staram się żeby nadal książka była zrozumiała i że nadal ją czytacie. Dzięki strasznie jeszcze raz za wszystkie głosy komentarze i po prostu za czytanie!!

Wesołych świąt dla osób które obchodzą!!

Miłego dnia/nocy

Old Friends //Quackity X reader//PlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz