Pov: Alex
W końcu zaczęła się noc filmowa, wszystko już było w porządku jednak nadal niepokoiła mnie sytuacja z wcześniej.
Od zawsze wiedziałem że Y/N jest silna ale...trochę ją poniosło chociaż może nawet lepiej, jestem z niej dumny ale boje się o nią..
Dobra chuj, nie mogę się wiecznie o coś martwić, będę się cieszyć tym co mam póki mogę, a nie.Tommy- Może obejrzymy jakiś horror?
Wilbur- będziesz się bał na 100%
Ty- mogę ją coś wybrać!
W tej chwili przeszły mnie dreszcze, wnioskując po grach jakie tworzy Y/N to nie tylko Tom będzie się bał
Alex- jesteście tego pewni..?
Wilbur- czemu nie?
Alex- Spytaj Ranboo...
Wilbur- nie może być aż tak źle, Y/N możesz wybierać
Dziewczyna się uśmiechnęła patrząc tym takim pustym wzrokiem na propozycje, film się nie zaczął a ona już wyglądała strasznie a na twarzy Willa można było dostrzec że żałował swojej decyzji.
Ty- może to?
Wszyscy się zgodzili (głównie dlatego że bali się nie zgodzić)
Zaczęliśmy oglądać i na początku było w porządku jak normalny przewidywalny horror, potem sie rozkręciło, dużo krwi itp. i w sumie było nawet straszne, chodź chyba bardziej baliśmy się Y/N... No cóż bywa..Ty- może teraz niech ktoś inny wybierze, żeby było sprawiedliwie czy coś
Tommy- Mogę ja? Mogę ja?
Tubbo- czemu nie, proszę bardzo
Tommy wybrał jakiś film akcji, chyba "Kingsman"? I był nawet spoko, potem się okazało że są jeszcze 2 inne części i je także obejrzeliśmy
Tubbo- to było nawet spoko, oglądamy coś jeszcze czy robimy coś innego?
Wilbur- możemy wieczorek filmowy na streamie
Ty- oo to dobry pomysł
Alex- pójdę wszystko przygotować
Zrobiłem jak powiedziałem i zaczęliśmy stream, szybkie przywitanie i zaczęliśmy oglądać to na co zagłosował czat.
Tubbo- Czat znowu horror? Będziemy się bać, i to nawet nie horroru tylko Y/N!
Ty- mnie? Czemu mnie?
Alex- ... Wiesz, jak się bardzo skupisz na filmie to masz te takie spojrzenie jakbyś opętana była
Ty- co? Nieeee damy radę
Alex- co jest najlepsze chyba zawsze tak potrafiłaś, w sensie z tym spojrzeniem
Ty- bo ja wiem, oglądamy
Zaczęliśmy oglądać i stało się to samo co poprzednio czat się śmiał z tego że się jej boimy ale teraz zrozumieli o co chodziło.
Na szczęście dotrwaliśmy do końca, chwilę pogadaliśmy i szukaliśmy kolejnego filmu.
W tym czasie ja i Y/N dostaliśmy powiadomienie od.. Sam'a i Colby'ego...
N
I
E
NIE WIEM CZY DAM RADĘ PRZEŻYĆ Z NIMI Y/N I DUCHAMI W TYM SAMYM POMIESZCZENIU, zanin zdążyłem zabrać telefon Y/N ona już się mnie pytała, a ja nie potrafię odmówić jej prośbom kiedy patrzy z takim zafascynowaniem w oczach (chociaż nadal to przeraża)Ty- proszę proszę proszeeeee..!
Alex- dobra już dobra, odpisz im że tak i żeby napisali że szczegółami kiedy co i jak.
Ty- DZIĘKIII
w tym momencie dosłownie na mnie skoczyła i się we mnie wtuliła, została tak do końca reszty filmów co zauważył również czat, w komentarzach było widać tylko "AWWW" "widać że narzeczeni" itp. były też nie miłe rzeczy ale tym się nie przejmuje, bo po co. Zaczęliśmy oglądać tym razem normalny chodź chyba Polski film z Angielskimi napisami, "Jesteś Bogiem" ? Czy jakoś tak, nawet spoko ale szkoda mi tego magika, w sensie uważam że na to nie zasłużył chodź gdyby mi też tak się stało z Y/N to sam nie wiem...
Tak czy inaczej, na tym zakończyliśmy stream i maraton filmowy, wtedy też zauważyłem że tylko ja nie śpię, dziewczyna zasnęła na mnie wtulając się mocno w moją klatkę piersiową.
Wyglądało jakby się bała ale była cała czerwona, trochę mnie to zaniepokoiło bo jednak to nie jest normalne, sprawdziłem temperaturę K/W (kolor włosów) -ej okazało się, że ma gorączkę i to wysoką. Natychmiast się podniosłem i zaniosłem do łóżka przygotowalem picie i leki no i miskę jakby miała wymiotować (nie lubię tego sprzątać a z miski łatwiej)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
642 słowa
EJJJJ KOLEJNY ROZDZIAŁ ŁOOOOOO
miłego dnia/nocy ♡
CZYTASZ
Old Friends //Quackity X reader//Pl
Romancekto by pomyślał że jeden spacer tyle zmienia... Książka nie zawiera żadnych scen 18+ ewentualnie krew lub próba samobójstwa ale żadnych scen "gorących" nie ma ( pocałunki są )