26. dzień jak co dzień

157 14 4
                                    

Pov: Alex
Time skip: po streamie

Y/N w końcu normalnie je, szczerze to uważam, że zemdlała przez zaniedbywanie siebie. ALE JAKOŚ MA TO GDZIEŚ. no nic ważne jest to, że teraz jest tutaj cała i zdrowa.

Ty- chcesz gdzieś potem iść na spacer?

Alex- dzisiaj ty odpoczywasz, ale spokojnie będę z tobą.

Ty- niech będzie, tylko... Myślisz, że to coś poważnego? Słyszałeś co mówił doktor

Alex- w sumie to nie, nic nie mówił

Ty- co. JAK ON WYKONUJĘ SWOJĄ PRACĘ??

Alex- źle.

Ty- a więc, przyczyna mojego zemdlenia jest im ✨✨nieznana.
Może to być coś bardzo poważnego, może to być tylko przepracowanie. Może to być coś poważnego spowodowanego przepracowaniem...

Alex- to zapewne twoje przepracowanie, cały czas robisz coś dla innych albo pracujesz. Potrzebujesz więcej czasu także dla siebie, swoich potrzeb. Ty o nich zapominasz.

Ty- Co? Niby kie- nie ważne...

Alex- właśnie ważne, nie chcę ci teraz tego wypominać. Ale oznajmiam ci, że od teraz będę ci przypominał i dbał o ciebie jak należy. Koniec kropka.

Ty- oczekuj ode mnie tego samego. I dziękuję ci. Nie wiem co by się stało gdyby nie ty...

Alex-w sumie ja wiem... Ale nie psujmy humoru

Ty- AHA?

Ja i dziewczyna wybuchliśmy śmiechem.

Time skip: kilka godzin później

Pov: Alex

Oglądaliśmy seriale z Netflixa i trochę graliśmy, w końcu Y/N poszła do pracy, ja tylko patrzyłem jak rysuje i koduje trochę pomagałem jej wymyślić fabułę.
Ogólnie udało nam się wymyślić coś typu: na początku wybiera się płeć i poziom trudności ogl wszystkie ustawienia, potem pojawiają się //TW itp. I cała gra opiera się na uciekaniu z własnego domu, który opanował jakiś demon czy coś. Zbieramy różne bronie i "leki", które dają różne zdolności ale mają też swoje słabości, w sensie np. Jesteśmy szybsi ale nasza wizja jest trochę popsuta. I zawsze to działa inaczej oraz nie jest to podpisane. Taka niespodzianka, żadna nie zabiera ci hp więc w sumie się opłaca. Planujemy też już DLC w którym będzie dużo memów zamiast jakiś demonów. (Aut. WIEM JAK TO BRZMI ALE WYOBRAŹCIE SOBIE, IDZIESZ SOBIE DŁUGIM KORYTARZEM WSZYSTKO GAŚNIE PRZED TOBĄ SĄ JAKIEŚ ZŁOWROGIE ŚWIATŁA IDZIESZ DO TYŁU WSNS UCIEKASZ A TAM NA RYJ CI WYSKAKUJE STARY Z MLEKIEM ALBO INNY MEM)

Ty- myślę, że na dzisiaj wystarczy. Będzie to długa gra do zrobienia.

Alex- Zagram w to jako pierwszy. Ale oprócz mnie RANBOO MUSI W TO ZAGRAĆ

Ty- nie mam mowy że w to zagrasz, znasz już fabułę. Ale w inne gry których jeszcze nie opublikowałam a mam jak najbardziej.

Alex- niech będzie

Ty-a co do Ranboo. Zadzwoń do niego się zapytaj czy by chciał zagrać w przedpremierowe wydanie RÓŻNYCH GIER bo mam ich dużo których nie wydałam. Najlepiej aby na streamie to zrobił. To samo z tobą.

Alex- tak jest. Dzwonię do niego.

Ranboo odebrał

Ranboo- Hejka

Alex- cześć, lubisz Gry typu horror co nie?

Ranboo- no?

Alex- chcesz dostać darmowe przedpremierowe wersję?

Ranboo- MOGĘ? czekaj ale skąd.

Alex- IMBECYLU Y/N PRODUKUJE GRY

Ranboo- SERIO?! chcę zobaczyć jakieś.

Alex- wyślę ci te nie wydane a już gotowe jak w nie zagrasz TYLKO warunek jest taki że na streamie.

Ranboo- no problemo, w sumie to miałem za niedługo zacząć Stream więc jak je teraz wyślesz to mogę zagrać w którąś teraz.

Alex- Y/N ci wysyła

Ranboo- dobra, mam. Zagram chyba w *kolejna kreatywna nazwa horroru*. Wogule zostaniecie ze mną na VC?

Ty- chętnie!

Alex- i tak nie mamy nic do roboty

Time skip: na streamie Ranboo-

Ranboo- AHHH! CO TO MA BYĆ! CO JEST?

Ty- wybrałeś jedną z najgorszych

Ranboo- CZEMU NIC NIE MÓWILIŚCIE

Ty- for fun

Ranboo-AHA??

Alex- i tak szykuje się lepsza, ale mam lepsze wieści. Ta gra jest na jakieś 12h grania.

Ranboo- OBIECAŁEM ŻE ZROBIĘ TO NA DWA STREAMY.

Alex- BRAWO.

Ranboo- CZAT JA-

Ty- teraz się wymigujesz???

Ranboo- oni mnie zmuszają do grania!

Ty- nie. To ty masz w tym większy interes.

Ranboo- uh- co? nie

Ty- dostałeś kilka gotowych gier PRZEDPREMIEROWO, które zapewne będą płatne a dostałeś je BEZPŁATNIE. a mi tylko je trochę wypróbujesz

Ranboo- dobra, masz rację. ALE NADAL MNIE ZMUSZASZ

Ty- nie. Możesz wyłączyć grę ale obiecałeś coś. Ja tylko ci to wypominam. Gdybym cię zmuszała nie mógłbyś wyłączyć streama ani gry. A mnie nawet nie ma w twoim pokoju.

Ranboo- w sumie masz rację. NIECH BĘDZIE WYGRAŁAŚ. CZAT TY TEŻ DOKOŃCZĘ GRĘ NA DWA RAZY DZIŚ I JUTRO.

Alex- o wow masz dar przekonywania

Ty- po prostu argumenty, i mózg z którego korzystam.

Ranboo- Y/N czat chcę jakieś ciekawostki o mózgu.

Ty- ok? Nasz mózg jest zdolny do wykonywania 38 milionów operacji w każdej sekundzie. A dziennie podejmujemy ok. 35 tys. Decyzji

Ranboo- ciekawe, ciekawe. Dobra wracam do grania.

____________________________________

782 słowa

Przepraszam za te przerwy w pisaniu, ale książkę zamierzam dokończyć. I PYTAM SIĘ WAS CZYTELNIKÓW z kim byście chcieli jeszcze Fanfik.

Miłego dnia/nocy

Old Friends //Quackity X reader//PlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz