‼️Recenzja ta zawiera Spoilery do filmu! Jeśli nie oglądał*ś filmu masz natychmiast wyjść z rozdziału i wrócić po obejrzeniu filmu. Z góry dziękuję i przepraszam‼️
Sequel jedynki. Szczerze spodziewałam się, że będzie. Scena po napisach końcowych już dużo mówiła. Wiadomo fan Sonic'a się z tego cieszył. W końcu ten film wypalił. Jest to obowiązek by pójść do kina i wydać te 20 ziko na bilet xD Miejmy nadzieję, że Jim Carry zagra jeszcze w trójce. Bo wkrótce robi swój ostatni film i kończy karierę aktora. A szkoda, lubie tego gościa. Ale no to jego wybór. Wracając premiera miała miejsce 8.04.2022 roku ale polska premiera miała dopiero 22.04.2022.
Po raz kolejny Paramount pokazało, że DA się wykonać zajebistą adaptacje gry. Gdy tylko zobaczyłam na newsach, że dwójka bije rekordy sprzedaży to już wiesz że coś sie dzieje. Sega pewnie próbuję podkręcić śrubkę Nintendo, że oni JESZCZE nie zrobili pełnometrażowego filmu z Super Mario. Prędzej czy później do tego dojdzie. Jeśli to weźmie Sony i zrobi coś gównianego to będę sie tak ryć, że o japierdole. No sory #TeamSega.
Fajnie było napotkać jakieś smaczki dotyczące z serialu Sonic X czy też samej gry gdzie Knux oraz Tails po raz pierwszy sie pojawiają. Bardzo dobrze odrobione postacie. 1:1. Czy spodziewałam sie że będzie robiona trójka? Od samego początku jak wyszła jedynka. Wracając... Sala pełna dzieciaków a ja jedyna jako najstarsza z tych wszystkich prawdziwych fanów. Rozsiadłam sie wygodnie na fotelu i rozpoczęłam dwugodzinną przygodę z filmem. Uśmiałam sie na nim.
Walka między Knuckles'em a Soniciem była epicka. Detale takie jak w slow montion, szmaragdów, miejsc znane takie jak Angel Island, mua coś pięknego. Z jednym się nie zgodzę to to, że tam było 6 szmaragdów chaosu a nie 7. Ale to jeden szczegół.
Przechodząc do głównych postaci:
Sonic - Młody, niedojrzały nastolatek, który próbuje w jakimś stopniu pomóc. Ale jak na początkowej scenie było Sonic pomimo, że zatrzymał bandziorów to rozjebał całą dzielnicę w San Francisco. Podczas całego filmu uczy się na czym polega odpowiedzialność oraz jak ważna też jest przyjaźń.
Miles Tails Prower - Uroczy dzieciak, który posiada masę asów w rękawie w plecaku. Wyprzytulała bym go jakbym spotkała. Przez to że urodził sie z dwoma ogonami był wyzywany przez inne dzieciaki. Dzięki Sonic'owi uzyskał pewność w siebie oraz poświęcenie (ogólnie rzecz biorąc sam chciał osobiście go ostrzec przed Knuxem więc szacun)
Knuckles - Samotnik, łatwowierny, bardzo silny, ostatni z Rodu Echinda. Próbujący odzyskać honor swojego plemienia z początku planuje wykończyć niebieskiego jeża. Jednak po tym jak Eggman zrobił go w chuja, połączył siły z niebieskim jeżem i szczwanym liskiem. Nie chciałabym skończyć na jego czarnej liście.
Okey naszych ludzi z planety Mobius już mamy. Za sobą czas na antagonistów.
Ogólnie Robotnik i Agent Stone są naprawdę idealnymi partnerami w zbrodni.
Stone pomimo tego, że Eggman zniknął. To wierzył że wrócił. Miał nadzieję...
(Nagito: *przybiega z prędkością światła* CZY KTOŚ POWIEDZIAŁ.... NADZIEJA?!!!
Anti: A ten pacan co tu robi?! Wracaj do na wyspę totalnej Rozpaczy!!!)
Ma nawet talent do rysowania pianką po kawie. Co prawda on świata poza Eggman'em nie widzi, ale jest spoko ziomkiem. Nawet bym z ciekawości sie spytała jak to jest służyć takiemu łotrowi. Jestem za ciekawską duszyczką.
Końcowa walka na śmierć i życie, mua. Nawet łezka w oku sie zakręciła. Siedzące dzieci w sali miały takie o nie robotnik wygrał. Wiecie gdyby to był by paszczur co mial wyjść dwa lata temu to bym sie cieszyła, że Jim Carry go zajebał 😆
Ja pamiętam jak ja sama skrytykowałam ostro na temat jego pierwotnego wyglądu. A pare dni później dostaje komunikat, że premiera z 15 listopada jest przeniesiona na 14 lutego 2020 xDMogłabym ciągnąć długo ale tym razem postanowiłam, że nie będę streszczać wam filmu. Powiem tak jeśli spodobała wam się jedynka dwójka to tym bardziej. Dziecko będzie sie cieszyć że ma film do oglądania o niebieskim jeżu. Kiedyś jak będę pilnować małego podmiotu szatana to mu to puszczę. W tym filmie nie znajdziesz żartów też o sraniu czy o glutach. No dobra jest jedna scena, gdzie Sonic nagrał bąki ale z pierdzącej poduszki. Ale to pod pretekstem zrobienia Toma w balona.
Dobra przejdę już do podsumowania
Przy filmie zajebiście sie bawiłam. Uśmiałam się czy też uroniłam łezkę. Czasami mam jeszcze te pojedyncze sceny przed oczami. Ale zajebiście je wspominam.
Czekam na trójkę za 2 kolejne lata
Ocenka 10/10 💕Polecam od strony Fana jak i takiej osoby co by o Sonicu nie miała pojęcia ale spodobała się jedynka.
Niech Knuckles nażre sie lodami winogronowami z posypką. Ja sie z wami żegnam i słyszymy się na kolejnej recenzji. Narazie 💕
No i mem na koniec który jest kurwa piękny, Sonic już otrzymał dwie najlepsze adaptacje filmowe a Mario gówno nie ma xD
Dobra już zmykam narazie po raz drugi 😆 💕
CZYTASZ
Co ja robię z własnym życiem?!
RandomHello everybody my name is Jagoda Hedgebax i witam was w pierwszej takiej nie typowej książce. Nie każdy może mieć takie same zdanie na dany temat jak ja. Będą tu dziwnie napisane recenzje na temat filmów, książek, gier itp. A zanim wejdziesz do tej...