Czas na grę na wybory!! - The Walking Dead: The Telltale Definitive Series

81 2 4
                                    

Uwaga występują spoilery do gry, radzę wam uważać ale jeśli ktoś grał proszę podzielić się jakie były dokonywane przez was wybory bo ciekawa jestem

Premiera: 29 piździernik 2020 (steam)

Twórcy: Telltale games, Skybound games

Gatunek: Gra na wybory, akcja, Zombie

Platformy: Pc, PS4, Xbox Series

Telltale games było bardzo popularnym studiem. Znane właśnie z The walking Dead, The Wolf among us czy też Sam & Max. Niestety te studio parę lat temu upadło z powodu masowych zwolnień i jeszcze z innego powodu którego nie pamiętam. Wtedy to Skybound games przejęło pałeczkę i teraz możemy dzięki nim grać w te zacne tytuły.

Szczerze mówiąc miałam z tą grą wcześniej styczność. Ale ograłam tylko pierwszy sezon. Jako że byłam i jestem debilem z angielskiego dokonywałam wyboru i miałam takie co jest kuźwa. Czemu ta jedna postać straciła głowę... Say whhhaaaaaattt???? Albo po cholerę ta osoba znalazła się pod traktorem...
Teraz ogrywałam to ze spolszczeniem. Warto było powrócić do tej gry ze względu na to, że teraz będę mieć okazję przejść wszystkie części tej to serii. Trochę mi to zajęło no każdy epizod trwał z co najmniej 2 godziny. Czasami się zdarzyło że nie wyrabiałam się z czasem i nie mogłam dokonać wyboru. Były wkurwy, były łzy, był śmiech, oraz dziwne rozkminy na temat postaci.

Zaczynamy ten pierdolnik let's go!

Sezon 1 ( 25.03 - 06.04.2023)

Gra zaczyna się od tego, że zostajemy wiezieni przez oficera do więzienia. Główny bohater ma na imię Lee. Akcja zaczyna się wybuchem epidemii choroby która powoduje zmienienie się w zombie więc każda rana musi być opatrzona. Przeżywamy wypadek samochodowy zaś policjant już nie. Jakiś czas potem poznajemy najważniejszą bohaterkę tej gry czyli Clementine. 8 letnią dziewczynkę, która będzie się trzymać Lee towarzystwa. Podczas tego zostajemy wystawieni na próbę dokonania momentami bardzo trudnych wyborów. A teraz przejdźmy do analizowania czemu wybrałam takie wybory a nie inne.

Chapter 1

Chapter 1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Ty i 54% graczy postanowiliście być szczerzy z Hershelem.

W zasadzie rzecz biorąc nie do końca byłam z nim szczera. Co prawda potknęłam się na jednej rzeczy. Ale gdybym była za bardzo szczera to chłop by mnie opierdolił za to, że tak ledwo poznanemu chłopowi mówisz wszystko co ci na język idzie. Skąd to wiem bo pamiętam z mojej pierwszej rozgrywki jaką grałam na PlayStation3.

2. Ty i 48% postanowiliście pomóc Shawn'owi.

Powiedzmy sobie szczerze syn Kennyego przeżyłby bez problemu bo Kenny przyleciał tak szybko jak Outlaw do granatów. Wtedy to Kenny zachował się chamsko zostawiając Lee i Shawna na pastwę losu. Ale przez to że próbowaliśmy mu pomóc, Hershel to doceni i znacznie łagodniejszym tonie wypierdala Lee, Clemcie i rodzinę Kennyego z farmy.

Co ja robię z własnym życiem?! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz