Jadźka wiecznie na granicy śmierci - BioShock Infinite

39 1 0
                                    

Premiera: 16 kwietnia 2013 r.

Twórcy: 2K, Irrational Games

Platformy; PS3, PS4, Xbox one, PC

To trzecia część z tej serii. Jednakże zamiast po trzeci przemierzać po Rapture. Lecimy do powietrznego miasta Kolumbia. Co ciekawe to była moja ostatnia gra, którą przeszłam na swoim Kompie Specjalnej Troski. Później wam powiem co się z nim stało.

Głównym bohaterem jest Booker DeWitt. Były prywatny detektyw, hazardzista, alkocholik (ale miał powód czemu upadł tak nisko). Dostaje za zadanie by znaleźć dziewczynę o imieniu Elizabeth i oddać ją osobie, której wisi dług. Mieszkańcy w Kolumbii byli ostrzegani przed ''fałszywym pasterzem", który zamierza porwać owieczkę. Rozpoznać go mogli tylko za pomocą jego znamienia na jego ręce z napisem AD. Z początku nie czaiłam o chuj chodzi z AD na ręce bohatera. Dopóki nie postanowiłam zagłębić w historie głównego bohatera po przejściu gry. Koncept powietrznego miasta zajebisty. Zajebiste widoczki były z tej tzw. dobrej strony miasta. Jeszcze były osobne smaczki gdzie można było obejrzeć filmiki powiązane z tym miastem.

W tej grze mamy do dyspozycji wigory, tradycyjnie broń palną oraz niebhak. Ciekawe urządzonko które no powiem wam egzekucję z tej broni były brutalne.

 Ciekawe urządzonko które no powiem wam egzekucję z tej broni były brutalne

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A tak się prezentuje to urządzenie. Wiercenie się w ciało, urwanie łba, skręcenie karku, wbicie się w szyję... Do wyboru do koloru. Po Bioshocku można było się tego spodziewać. Z resztą trochę z tego słynie. Pamiętam właśnie że tą część chciałam przejść na ps3 bo jest dostępna. O panie jakby ktoś wbiłby do pokoju gdzie ja używam tego cacka to by mnie wyjebali z domu.

Anti: Powiedziała jadźka i wyjebała w strażników butle z tranem

W Bioshocku nie mogę tak rzucać. Tylko w Dishonored. Wracając... Jedyny aspekt jaki mi się w grze nie podobał to to, że nie można było robić ręcznych zapisów. Było wiele sytuacji gdzie wypadałoby zapisać grę przed wyjściem ale tylko jest autozapis. Nom skoro mamy już jedyny minus za sobą. Możemy przystąpić do tego, która scena w grze najbardziej rozjebała. Jak Booker poznał Elizabeth.

!Spoiler alert!


J

ak poderwać dziewczynę ale chcesz z początku zostać przez nią zaatakowany?

Booker lat 39, wyjeb się z sufitu. Nie zabij się przy okazji i traf tak by kobieta była zaskoczona co się odjebało. Ładnie się przywitaj, po czym oberwij od niej książką po ryju. Ta przyleci do ciebie co prawda będzie w ciebie cisnąć książkami ale przyleci. Powiedz jej ,że jesteś jej wybawcą i uwolnij ją z wieży

!koniec spoileru!

Kiedy mi wyszłam z gry byłam zmuszona obejrzeć tą cutscene jeszcze raz. Ale nie żałuję bo ją kurwa uwielbiam. Poryczałam się ze śmiechu. Nie ukrywam czasami mnie irytowała a czasami ją uwielbiałam. Fabuła była naprawdę dobra, wyciągnęłam się w nią. Jednakże plot twist jaki dostałam na koniec to miałam takie co się tu odjebało?! Pozostawiła mi sporo pytań, bez odpowiedzi.

Dobra przyjedziemy do tego co wspomniałam na początku. Dlaczego ta gra była ostatnią grą jaką przeszłam. No cóż... Zaczęłam przechodzić hardcore czyli tryb 1999. Zdechłam bo zabrakło mi kasy na ożywienie i wyjebało na menu startowe gry. Zaczęłam pisać na discordzie na temat trybu i ekran mi ostatecznie wygasł. Zrobił się czarny i próbowałam go na nowo odpalać, baterie wyciągać i wkładać. Alt+F4 i Ctrl+Alt+Det i nic. Ostatniecznie mój Komp Specjalnej Troski po dwóch latach służenia poszedł do piachu. Mógł zdechnąć jakbyśmy skończyli Dangane 2. A teraz będę musiała zainwestować w nowego laptopa. Zajebiście. Chociaż skończyłam jedno dlc do Infinite. Czyli pogrzeb na morzu vol. 1.

Cóż... Czy mam coś jeszcze do powiedzenia? Hmm...
Chyba wszystko już powiedziałam.

Gierkę polecam, co prawda jest bardziej kolorowa od poprzednich części ale warto pograć.
Kompie wiernie mi służyłeś przez te dwa lata. Ale i tak były momenty gdzie wyjebałabym bym tego kompa przez okno.

Ocenka: 8/10

Za ten jebany system zapisywania.

Jeszcze jedno jeśli ktoś zamierza kupić ogólnie BioShock to radzę wam zakupić zestaw BioShock The colletction na mocnej przecenie. Tam macie zarówno remaster jak i oryginały 1 i 2 oraz Infinite wraz z DLC.

Dziękuję wszytskich za uwagę i słyszymy się kolejnym razem 💕

Co ja robię z własnym życiem?! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz