Topka ogranych gier w 2023

34 2 0
                                    

Trzecia edycja, najwięcej czasu spędziłam w Apexie ale były momenty gdzie grałam w inne gry. Zdołałam ograć z 11 gier. Bez przeciągania zaczynamy

Miejsce 11

METRO LAST LIGHT

Jeśli mam być szczera to absolutnie nic nie pamiętam o fabule bo ogrywalam to na poczatku roku. Jedynie co tam pamiętam to to, że padł ten tekst

 Jedynie co tam pamiętam to to, że padł ten tekst

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Miejsce 10

WIEDŹMIN 1

Wiem co zaraz powiecie, że jak mogłam tak nisko powstawać tą zawierająca dech w piersiach grę, która też jest memowana. Ogólnie rzecz biorąc gra jest zajebista i mnie wciągnęła ale jej po prostu nie ukończyłam bo była czasami drewniana.

Miejsce 9

A way out

Postawiłabym na wyższym miejscu gdyby nie to, że grałam z osobą co nom stop przez ze mnie dostawała zawału serca jak wsiadałam za prowadzenie auta albo motoru. Ale z drugiej ciekawie było usłyszeć te załamanie. I politowanie się gry nade mną żeby to ja zapierdoliła pierwsza było takie zakończenie tego było takie na moje, że nigdy tobie nie zaufam i nie chce mieć nic wspólnego.

Miejsce 8

Assassins Creed 3

Powiem tak w skrócie i na temat. Spoko gra ale no dupy nie urywa. Connor miał swoje bóle dupy. Zakończenie mnie rozwaliło. A Seao jakby mnie zobaczyła jak steruje statkami to albo by się załamała albo przyjęłaby mnie do
załogi

Miejsce 7

Dishonored 2

Kocham te uniwersum, całym moim serduszkiem jednakże wstawiłam go tu dlatego że to był powrót do gry i robienie osiągów. Ale serię Dishonored kocham 🥰

Miejsce 6

Ratchet & Clank: Into To The Nexus

Gdyby ktoś sie mnie spytał jaka jest gra na równi postawiona jak Dishonored to właśnie ta seria. Zdobyłam funkiel nówke w polskiej wersji językowej. Czyli coś co ciężko takiego zdobyć. To była przyjemna gierka i kolejna, którą zaliczyłam na platynę. Uśmiałam się, po wkurwiałam się ale warto było. Do gry miałam 3 podejścia.

Miejsce 5

Life is Strange : Before the Strom

Mocna 5. Fabułę znałam ale i tak przeszłam żeby znowu zobaczyć zajebistą perspektywę panny Chloe Prince. Były tam ciężkie czasem wybory, niektóre mnie rozpierdalały.

Miejsce 4

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Miejsce 4

The Wolf Among us

Zabawa w detektywów była super odskocznią zaraz po przejściu The Walking dead. Byłam po części czacha mi się dymiła bo już nie wiedziałam co się odpierdala. Ale plot twist. Kurwa w życiu bym się nie spodziewałam. Czekam na drugi sezon który prawdopodobnie ma wyjść w tym roku.

Miejsce 3

Life is Strange

Bardzo Mocna trójka, zagrałam w tą grę po raz drugi. Poryczałam się po raz drugi. Piękna historia, zabawa z czasem i trudne wybory. Gra która dawała momentami złe wspomnienia które nam towarzyszyły. I musieliśmy parę dniowe przerwy robić żeby się pozbierać.

Miejsce 2

Detroit Became Human

Grę trzymałam wystarczająco długo w bibliotece by w końcu przed nowym rokiem zagrać w te zajebistą grę. Co prawda z efektu nie jestem zadowolona bo wpadłam na zajebisty pomysł by zrobić najgorsze zakończenie jakie istnieje. Poryczałam się ale dostałam pouczającą lekcje o nazwie nigdy nie rób złego zakończenia.

Miejsce 1

The Walking Dead: The Telltale Definitive Series

Przejście tego było dla mnie obowiązkiem. Jako iż miałam wcześniej twd ale sezon 1 na PlayStation 3 nie posiadałam niestety języka polskiego i dostałam niezłe skutki nieznajomości angielskiego. Wracając ograłam to z polszczeniem z najlepszym towarzyszem który razem ze mną żartował, płakał, wkurwiał, pomagał w dokonywaniu wyboru. Ograliśmy to w ciągu dwóch miesięcy. Drugi sezon jest na pierwszym miejscu a na drugim czwarty.
Sezon 1 jest zajebisty żeby nie było ale to on jest klasyczkiem jeśli o to chodzi. Jeśli chodzi o 3 sezon to może dupy nie wyrwała ale fajnie było poznać historię Javiera i jego rodziny. Jednakże mieliśmy jak to w każdej grze ala najwięcej na wybory rozkminy życiowe.


No nic to tyle na dziś, dzięki za przeczytania o ile czy ktoś to czyta i do usłyszenia się kolejnym razem
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku takie opóźnione 👋

Co ja robię z własnym życiem?! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz