Film z Netfilxa z 2019 roku. Komedia romantyczna. Wiadomo, że jak to komedie romantyczne zwyczajnie wypada, że główna bohaterka wyznaje miłość osobie w której podkochiwała się od lat i w tym filmie zostaje przedstawione jak wygląda co najmniej ten gatunek filmowy.
Mimo, że nie ciągnie do mnie ten gatunek filmowy, lecz on to naprawdę pokazał, że można zrobić coś takiego.
Ale zacznijmy od streszczenia fabuły bo u mnie to norma.Główna bohaterka Natalie jest (nie dało się to jakoś łagodnie określić albo ja jestem na tyle jebnięta że nie znam słowa) grubą blondyną o stereotypach tzw. szarej myszki. Architektka z dobrymi ambicjami. Wysługiwana przez wszystkich, spodobał jej się facet o mieniu Blake, który miał przyjąć ofertę jaką mu oferowali. Oczywiście jak to wiadomo, nie zwraca wcale na nią uwagi i ma ją totalnie w pompie.
Pewnego wieczoru zostaje napadnięta przez złodziejaszka ale też od niej mocno oberwał a ona oberwała słupem w metrze. Straciła przytomność i obudzi się w mocno idealnym miejscu gdzie zazwyczaj tak wyglądają komedie romantyczne. Idealne, pachnące różami, lawendą miasta. A podrywy to na kilometr można było czuć.
Każdy facet leciał na naszą ukochaną główną postać. Jak sama obmyśliła jedynym sposobem na wydostanie się z tego idealnego świata jest rozkochać sobie faceta, który jej się podobał. Jednak okazało się później że to nie ta osoba której szukała.
Ma przyjaciela geja, który jej podpowiada jak ma spodobać się swojej tzw. drugiej połówce (no po prostu jak Alexy z Słodkiego flirtu 😂😂) oraz daje jej powszechne rady.Ma jeszcze Josha (który od początku filmu jak go poznajemy jest w niej zabujany ale w tej drugiej stronie jest inaczej) który chce ożenić się z bardzo znaną modelką. Jak to komedia romantyczna Natalie chce temu wszelkiemu zapobiec ale jej się nie udaje. Ostatecznie w dniu jego ślubu kradnie bardzo ładne auto wyścigowe po czym zrobiła dla siebie wypadek, walnięciem o drzewo. Budzi się w szpitalu, znowu. Ale jak z niego wyszła znowu zobaczyła te stare, brudne, śmierdzące miasto. Była po prostu w siódmym niebie. Po tym co jej się przytrafiło zmieniła swoje podejście. Stawiła się przed osobami które wiecznie ją wykorzystywały. A jej przyjaciel Josh wyznaje głównej bohaterce uczucia, co ona przyjmuje je z pocałunkiem.
Jak ten film zaczęłam oglądać to ja do przyjaciółki z którą to oglądałam. Ja z takim tekstem ,,zobaczysz oni skończą razem jak nic" no i miałam rację. Facet zakochany w głównej bohaterce ale boi się wyznać uczuć to normalne w takiej komedii romantycznej.
Podsumowanie:
Film jest dobry, pokazuje tu typowe stereotypy dotyczące komedii romantycznej. Jest momentami zabawny, a teksty jakie tam walą są udane. Jeśli ktoś ma Netfilxa i nie wie co obejrzeć to polecam ten film.
Moja ocena 9/10
Dzięki za uwagę i widzimy się kolejnej recenzji 💕
CZYTASZ
Co ja robię z własnym życiem?!
عشوائيHello everybody my name is Jagoda Hedgebax i witam was w pierwszej takiej nie typowej książce. Nie każdy może mieć takie same zdanie na dany temat jak ja. Będą tu dziwnie napisane recenzje na temat filmów, książek, gier itp. A zanim wejdziesz do tej...