Premiera: 16 stycznia 2023
Wydawca: HBO Go MAX
The Last of us nie jest nikomu obce. Jedna z najlepszych gier od twórców Naughty Dog. Należał do wyjątkowych gier tylko i wyłącznie na PlayStation. Ale od 28.03.2023 r. będzie (pisze to przed premierą na steamie) dostępny na PC (The Last of us part 1). Wracając serial ten był robiony pod okiem samego twórcy. Więc mogliśmy się spodziewać, że to będzie coś niezwykłego. Ja wraz z kompanem (który wcześniej postanowił walczyć pół godziny by udostępnić mi ekran na HBO) co poniedziałek byliśmy zmówieni. Podczas oglądania mówiliśmy teksty typu: ty pamiętasz tą scenę? Nie przypominaj mi o tym etapie/sekwencji.
Co prawda w serialu jest parę rzeczy, które zostało zmienione przez samego twórcę. Także mogliśmy mieć do czynienia nawet z pierwowzorem gry. Nie wiem tak tylko strzelam. Wygląd żywych trupów jest nieziemski. Klikacze do teraz mnie przerażają jak te skurwysyny widzę. Ja już z kompanem mieliśmy dzikie rozkminy a raczej on co by było gdyby... Np. klikacze myślały jak normalni ludzie i latały z dynamitem w łapie. Nie pytajcie xD
Każdy odcinek mi podobał. Były momenty gdzie się dosłownie czułam jakbym grała w te gre dwa lata temu. Swoją drogą grałam w oryginał ten z 2013 roku na PS3. Recenzja z tej gry też tutaj jest... No dobra ale wracając... Satysfakcja jaka była przy niektórych śmierciach była po prostu piękna. Ta sama brutalność, teksty rozwalały system. Słynne : ,,Czemu te kartki się kleją?''. Podobało mi się w tym serialu w to, że wprowadzili taką równowagę że raz było przez cały odcinek akcja, a raz można było odpocząć od tej akcji. Może aż tak dużo żywych trupów nie było jak w grze ale i tak świetnie się bawiłam. Gratuluję aktorom wcielających w Joela (Pana Pedro Pascala) oraz Ellie (Belle Ramsey). Zaskoczył mnie też fakt, że aktorzy którzy wcielali się w grze też mieli okazję wystąpić ale w innych rolach. Miłe zaskoczenie. Jednakże nie potrafię zrozumieć ludzi którzy krytykują przykładowo wygląd Ellie. Na moje z rolą spisała się rewelacyjnie.
Kiedy przeglądałam Instagrama widziałam te memy typu, osoba która nie grała w Tlou vs osoba która grała w tą grę podczas oglądania. Za prawdziwe jak cholera. A podczas oglądania tego serialu odpalił mi się czarny humor. Powiem wam tak, ten żart jest zarówno zły jak i dobry. Ale niestety nie powiem. Zarówno to jest spoiler do BioShocka jak i Tlou part 2. Nie, nie grałam tlou part 2 ale jedna rzecz została mi zaspoilerowana. Więc no... Zabawa po całości. Będę czekać na 2 sezon tego serialu.
Najbardziej ciekawi mnie fakt taki, dostaliśmy to co chcieliśmy a niektórzy fani są oburzeni i uważają że ostatni odcinek 1 sezonu jest najgorszy. Przepraszam bardzo? Dla mnie to było bardziej logiczne, że jak zrobiło się kuźwa krwawą rzeź to nie było żadnej żywej duszy, a nie jak w grze gdzie nagle tak z dupy pojawiają się przeciwnicy w końcówce. I trzeba było spierdalać.
Podsumowanie:
Serial polecam każdemu kto grał grę lub nigdy nie miał z tą grą styczności. Można się na niej pośmiać, mieć adrenalinę zwłaszcza jak pojawiają się klikacze, czy też poryczeć. Czekać tylko ino na drugi sezon. Przepraszam Sonic ale The Last of us wygrało.
Ocenka: 100/10
CZYTASZ
Co ja robię z własnym życiem?!
RandomHello everybody my name is Jagoda Hedgebax i witam was w pierwszej takiej nie typowej książce. Nie każdy może mieć takie same zdanie na dany temat jak ja. Będą tu dziwnie napisane recenzje na temat filmów, książek, gier itp. A zanim wejdziesz do tej...