Uwaga ten rozdział zawiera spoilery związane z tym serialem. Jeśli nie lubisz sobie spoilerować to nie czytaj a jak lubisz sobie przeczytać co cię czeka to nie zmuszam.
Pewnie się nie spodziewaliście tego. Otóż to sprawka mojej przyjaciółki Uytkowiii i jej siostry. Namówiły mnie do tego i kuźwa szkoda, że go wcześniej nie obejrzałam.
Okey to więc zaczynamy. Serial od bardzo dawna mnie intrygował ale nie sądziłam, że mnie wciągnie. Ogólnie zaczęli go emitować w 2017 roku na serwisie Netflix. Powiem wam, że tylko tam dwie postacie znałam i stwora, który tam jest. Czyli Nancy Wheeler oraz Steve'a Harringtona. Nie zapominajmy o naszym kochanym pupilku wesołej kompani (The Legion z Dead By Daylight) czyli Demogorgon (zwany potocznie jako Człowiek żonkil czy bądź rododendron). Bardziej się śmiałam z tego serialu niż oglądałam i przewidywałam co będzie.
Akcja pierwszego sezonu rozgrywa się w miasteczku o nazwie Hawkins w stanie Indiana w USA. Dzieje się to ok. 1980 roku. Wszystko się zaczyna od tego, że naukowiec z laboratorium próbuje przed czymś uciec i jesteśmy zaintrygowani kto go goni? Ostatecznie zostaje pożarty wręcz wciągnięty przez coś.
I nagle jebudu zostajemy przeniesieni do domu jednego z głównych bohaterów. Poznajemy tam Dustera Handerson'a, Will'a Byers'a, Louis'a oraz Mike'a Wheeler'a. Podczas powrotu do domu przez Will'a trafił na Rododendron@ i znika w tajemniczych okolicznościach. Jego rodzina i przyjaciele chcą go za wszelką cenę go znaleźć.Akurat tu jest jeden wątek, który ciągnie się przez 8 odcinków ST. Każdy tytuł odcinka był dosłownym odniesieniem do akcji jaka się działa w serialu. (Nie jak w jakiś kreskówkach dzisiejszych gdzie walną tytuł z dupy strony a nie ma powszechnego znaczenia). Obejrzałam go w dwa dni po 4 odcinki.
W drugim sezonie akcja dzieje się rok później po akcji z pierwszego sezonu. Poznajemy Max (ona bardzo uwielbia ubierać się w Halloween za Meyersa 😂😂) która spodoba się zarówno Lucas'owi jak i Dustin'owi. Will'a opętuje jakiś wirus (ale spokojnie to nie COVID-19), którego nie dało się wywnioskować. Nancy zerwała z Steve'm. Dustin wychodował małego Gorgona. No powiem wam zajebiście jak nic.
Trzeci sezon akcja dzieje się w 1985 roku. Powiem wam tam to dopiero się zaczyna. Poznajemy Robin która pracuje w lodziarni razem z Harringtonem. Dustin poznał dziewczynę o imieniu Susie na obozie. Ruscy otwierają stare rany w Hawkins bo im się zachciało otworzyć po raz trzeci portal miedzywymiarowy. Laborka znajdowała się gdzie? Pod wybudowanym centrum handlowym.
(Kocham tego screena, widzę na nim moją starszą siostrę gdy odwala jej szajba)
W opuszczonym magazynie zapanował stwór i rośnie w siłę, który zmienia w swoje ofiary w papkę. Ale taką obrzydliwą. Steve, Robin, Dustin i Erica (siostra Lucasa) znajdują przez przypadek podziemną bazę, gdzie Steve i Robin zostali nafaszerowani narkotykami. Szczerze śmieszyło mnie to. Śmiesznie było zobaczyć naćpanego Harringtona. Gdy jestem myślami o tym to śmiać mi się chce.
No i został nam ostatecznie finał tego serialu.
Nasza ekipa stawia oko w oko z Łowcą upieżców. Hopper, Joyce i Murray zamykają portal. Gdzie Hopper znika w tajemniczych okolicznościach. Zanim gdy dowiedzieliśmy się o 4 sezonie, krążyła teoria że Hopper zginął po przez wybuch promienia.
Powiem wam że aż mi łezka poleciała kiedy Nastka czytała kartkę którą pisał Hopper (gdy on chciał porozmawiać z nią i z Mike'iem o uczuciach). Aż mi się przypomniał film Więzień Labiryntu: Lek na śmierć. Tak ryczałam na tym filmie jak głupia. Ale dobra to zostawmy na inny rozdział.Jeszcze wracając: Billy był chujem to prawda, nawet zasłużył na śmierć, ale chociaż do niego przed śmiercią dotarło i powstawił się stworowi. Uratował Nastke i to chociaż 1/3 mogę mu wybaczyć.
Dochodzimy do podsumowania.
Czy serial jest warty uwagi i obejrzenia?Według mnie KURWA jest. Jeśli ktoś uwielbia chore akcje, opętywania, mordobicia, gore to właśnie ten serial jest dla ciebie
Never ending story na zawsze w mym serduszku 💕
Ocena: 100/10 💕
Czekam na 4 sezon
Dzięki za uwagę i widzimy się na kolejnej recenzji..
CZYTASZ
Co ja robię z własnym życiem?!
LosoweHello everybody my name is Jagoda Hedgebax i witam was w pierwszej takiej nie typowej książce. Nie każdy może mieć takie same zdanie na dany temat jak ja. Będą tu dziwnie napisane recenzje na temat filmów, książek, gier itp. A zanim wejdziesz do tej...