The Beast Inside

35 1 0
                                    

Premiera: 17 piździernik 2019

Twórca: Illusion Ray (polskie studio)

Platformy: Pc i PS4

Gatunek; Surwiwal horror, przygodowe

Okey... Jako że mamy piździernik mogę wam powiedzieć, że to był horror który ograłam ze względu na klimat Halloween. O tej grze nie wiedziałam kurwa nic. Przechodząc do sedna o czym nie więcej to jest.... Otóż;

Gra opowiada historię małżeństwa, które dostało w spadku od rodzicow głównego bohatera dom. Dom w głębi lasu. Można powiedzieć, że dla niektórych to jest istny raj, ale w tym miejscu no niekoniecznie. Adam (główny bohater gry) znajduje na strychu dziennik pewnego Nicholasa, który zapisywał swoje przemyślenia ale i również mrożące krew w żyłach rzeczy, które widział na własne oczy i chciałby o nich zapomnieć.

Jak na polską grę to potrafi przestraszyć. Fabuła potrafi wciągnąć oraz zaniepokoić.
Jednakże tej gry nie ukończyłam z bardzo dziwnej przyczyny, który próbowałam naprawić ale nic nie dało. Mianowicie przycisk nowa gra i kontynuuj nie działało. Doszłam do trzeciego rozdziału w tej grze. Jako iż nie reagowało musiałam odinstalować tą grę i za niego przechodzę drugi horror który był w drugim wyborem przez moją ekipę. Dokładnie Maid Of Sker.


Tu narazie nie wstawię oceny końcowej bo wiadomo nie ukończyłam gry. A wiem, że jeden ziomek będzie chciał żebym ten tytuł ukończyła. Ale jak powiedziałam wcześniej fabuła mnie wciągnęła nawet jak na horror.

Gdybym powróciła do tej gry i przeszła cofnę ten rozdział i napisze go na nowo.
*Widzi swoją stacje końcowa i wysiada z pociągu* ja się z wami żegnam i do usłyszenia w Maid Of Sker

Adios kochani

Co ja robię z własnym życiem?! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz