8~Av

16.4K 1.1K 18
                                    

Görseldeki Anna :) İyi okumalar dilerim :)

Çay saatinden sonra sıradaki yarışma konusu açıklandı. Bu sefer konu avda bir düşesin eşine nasıl eşlik edeceğiydi. Ata nasıl binilir, bir hanımefendi gibi nasıl konular açılır, tezahürat yapılır... Anna daha fazla zırvalık dinlemek istemiyordu. Ahırda atını seçmek için sabırsızlanıyordu. Uzun zaman sonra, o kazadan beri ilk defa doğru düzgün, saklanmadan ata binecekti. Atı dört nala koşarken yüzünde hissettiği rüzgarın ona kattığı özgürlük duygusunu özlemişti...

Ahıra ilk adım attıklarında leydilerin hepsi;

'Ay burası çok pis.'

'Ay burası kokuyor.'

'Ay sanırım bir şeye bastım.' gibi saçma şeylerle baygınlık geçirmekteydiler. Ama Anna seçeceği atı daha adım atar atmaz bulmuştu. Kahverenginin en güzel tonunda tüyleri olan tedirgin bir şekilde gelen kalabalığı izleyen huysuz ata yaklaştı.

'Ben bunu seçiyororum.'dedi ve elini hayvanın başına uzattı.

'Durun leydim o at olmaz.' seyis korku dolu gözlerle yanında bitivermişti.

'Efendim bu at bir bayan için çok asidir.'

'Adı nedir?' dedi Anna umursamadan.

'Fırtına leydim.'

'Merak etme fırtınayla çok iyi anlaşacağımıza eminim ve unutmadan bütün sorumluluğu ben alıyorum telaşlanma.' Seyis Anna'nın kendinden emin tavrı üzerine daha fazla karşı çıkamayacağını anlayarak sustu. Diğer leydilerin hepsi en ufak tefek atları buldular.

Ertesi gün sabahın ilk ışıklarıyla yarışmanın yeni aşaması başlamış olacaktı.

***

Sabah Dan Londra'daki evinde annesinin ona yolladığı bir mektupla uyandı.

'Sevgili Daniel,

Yarışmanın yeni aşamasına senin de katılmanı uygun gördüm. Arkadaşlarınla beraber bu mektubu alır almaz yola çık.

Sevgiler Annen Bartford Düşesi'

Dan, Math ve iki arkadaşını daha alarak malikaneye doğru yola çıktı.

Bütün leydiler binici kıyafetlerini giymiş bir şekilde yanlarında seyisler ve atlarıyla başlamayı bekliyordu. Anna özel olarak diktirdiği dışarıdan binici giysisi gibi görünen ama aslında erkeklerin pantolonlarına benzeyen giysisini giymişti. Fırtına ile aralarında şaşılacak derecede iyi bir bağ kurmuşlardı. Genç kız bu hayvana huysuz denmesini anlamıyordu. Belki de insanına göre muamele yapıyordur diye düşünüp gülümsedi ve fırtınanın burnuna bir öpücük kodurdu.

Birkaç dakika sonra dük ve arkadaşları yarışma alanına teştif etmişlerdi. Düşes jüriler için hazırlanmış masadan kalkarak dükü karşıladı.

'Nath ve siz avlanmaya çıkacaksınız bayanlarda size eşlik edecek.' Dan inanmayan gözlerle adayları süzdü. Gözleri Annabella üzerinde biraz fazla oyalanmıştı. O deli kız Fırtına'yı mı seçmişti? Anlaşılan düşerken onu tutması için yakın gitmeleri gerekecekti. Bu düşünceyle sırıttı.

'Tabikide leydim. Haydi çocuklar gösteri başlasın.' Dedi ve atına atladı. Bu sırada emektar uşak elindeki yemek zilini çaldı;

'Leydiler karşınızda Bartford Dükü. Bugünkü yarışma gerçeğin bir kopyası olacak diyebiliriz. Beyler de avlanma silahları bulunacak ve bayanlar onlara eşlik edecek. Lordlar yarışma boyunca yaşananlardan adaylar hakkındaki görüşlerini jüriye iletecek ve kazanan belirlenecek.'

Herkes atına atladı ve yarışma başladı. Anna başlangıçta kibar bir leydi gibi atta yan oturmanın iyi olacağını düşünmüştü. Ormana daldıklarında derinlere varmak için hızlandılar. Erkekler dörtnala gidince bayanlar aynı kaplumbağa hızıyla devam ettiler. Anna başını iki yana salladı ve yeni bir hangi-renk-cildime-gider konuşmasına katılmamak için atını hızlandırdı. Arkadan sadece Westland cadısının 'Koşa koşa gidiyor. Tabi dükü önceden tanıyınca ayrıcalıkları bol oluyor.'lafını duydu. Cadı yine zırvalıyordu işte...

Av köpeklerinin sesinin geldiği yöne yaklaştıkça beyler görünmeye başlamıştı. Anna kendine yakın olan lordun yanına yaklaştı ve onun da dük olduğunu görünce büyük hayal kırıklığına uğradı. Sanki Westland'ın dediklerini doğru çıkarırcasına adamın yanına denk gelmişti. Kimsenin dediğini umursamazdı ama bunların jürinin kulağına gitmesinide istemiyordu. Yarışmadan atılması amcasını baya bir hayal kırıklığına uğratırdı. Tam atını başka yöne çevirirken Dan onun dizginlerini yakaladı.

'Sesini çıkarma ceylan kaçacak.'diye fısıldadı. Anna isteksizce sabit durdu ve avı gözleriyle taradı. A-ha işte tam ağacın dibindeydi. Dan nişan almışken arkalardan Westland'ın sinir bozucu sesi duyuldu ve hayvan tedirgince otlardan başını kaldırdı. Dan vazgeçmişti Math'in olduğu tarafa yönelmişken silahı elinden kapıldı ve bir ateş sesi duyuldu. Uçan kuşların kanat seslerinin arasından Anna'nın zafer çığlıkları duyuluyordu.'

AŞKIN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin