Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :) İyi okumalar :))
Anna utancından yerin dibine girmiş vaziyette süs havuzunun yanında oturuyordu.
'Bu kadar üzülmeyin sonuçta ölmedim.'
Hemen oturduğu yerden kalkıp yaklaşan adama baktı.
'Çok özür dilerim lordum.'
'Lütfen zarahtsız olmayın sadece bir oyundu böyle düşünün.'
Sonra çenesini kaşıyarak 'Tabi bunları dışarda anlatmazsanız ünüme bir kadın tarafından dövülmemin lekesi yapışsın istemiyorum.'Bunu söylerken ciddi görünüyordu ama Anna kendini tutamayıp kıkırdadı bir yandan da eliyle gülümsemesini gizlemeye çalışıyordu.
'Gülünce gözleriniz de gülüyor sanki.' Diyen adama utanarak baktı.
'Öhöm hıııımm ben gitsem iyi olacak zaten çay saati de yaklaştı.'Tam hareket etmişti ki elinin sıkıca kavranmasıyla olduğu yerde kaldı.
'Bir ara bana o beşli ölüm darbesini de gösterirseniz sevinirim.'
Anna şaşırarak döndü 'Siz ama siz baygındınız nası...'
'Vaftiz annem anlattı, bilirsiniz kadınların dedikodu kazanı anında kaynar.'
'Anlıyorum' dedi Anna. Sonra hala elini tutan ele baktı 'Aslında beşli ölüm hareketini size şimdi de gösterebilirim.'
Nath şaşırarak 'Nasıl beni öldürecek misiniz?'
'Ben yarı nişanlı sayılırım elimi tutmaya devam ederseniz el sinirlerinizi bir daha hissedemezsiniz lordum.'
Anna sertçe elini şaşkın lordun elinden çekti.'İzninizle.'diyerek oradan hızlı bir şekilde uzaklaştı.
'Evet, Daniel yine en iyiyi alıyor ne şanş ama.' Genç lord bunları söyledikten sonra yeşil gözlerin nasılda güldüğünü hatırlamaya çalıştı.
Anna derin nefes alarak sakinleşmeye çalışıyordu. Az önce bir lordu ölümle tehdit etmişti ki bu lordu ondan biraz öncede yarı ölü hale getirmişti. Ve dedi bu lord son derece yakışıklıydı; mavi gözler, keskin yüz hatları ve simsiyah scalar... Kafasını iki yana salladı. Bu fikirlerde neydi böyle Tanrı aşkına o bir düşes olmak için adaydı başkasına bakamazdı.Hızlıca saraya benzeyen evin mavi salonuna geçti. Belki biraz sütlü çay ona iyi gelebilirdi.***
'Kesinlikle dostum annem anlattı ona da düşes söylemiş bu asi kız bizim çapkın Nath’i bayıltmış!'
Daniel gülmemek için kendini tuttu.
'Bunu aklın alıyor mu sayın kont? Bizim Nath ufak tefek bir leydiden dayak mı yedi.'
İkiside dayanamayıp kahkahalara boğuldular.
'Dan bu asi leydi, bizim çokbilmiş olmasın? Ne kadın ama hem zeki hem de güçlü ve tahmin ediyorum çokta güzel olmalı o saçlardan sonra.'
'O kadının o olduğundan emin olamayız. Ama biliyorsun onu bulamayız aynı zamanda… Çünkü yarışmaya katılan kızların adı saklanıyor. Tahmin ettiğim isimler var ama hepsini bilemiyorum.'
'Sen ne meraksız adamsın sayın dük, ben olsam kesinlikle öğrenirdim bir şekilde...'
'İstersen biz de öğrenebiliriz Math.'
'Nasıl!?'
Daniel yaramazca gülümsedi isterse gayet o asi leydiyi bulabilirdi. Ama bir dakika… Amacının sadece ona yönelik olduğunu belli etmemeliydi. Ne de olsa sadece merak ediyordu. Merak… Evet, evet kesinlikle bundan başka birşey olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İNTİKAMI
Ficção HistóricaYıllardır düzenlenen bir evlilik müsabakası... Bu yarışa katılan geçmişi gizemli ve ruhu intikamla dolu bir İngiliz leydisi... Evlilikten köşe bucak kaçan genç bir dük... Onların gizemli ve bir o kadar da macera dolu yolcuğuna çıkmaya var mısınız?