4~Zümrüt Yeşili

17.5K 1.1K 11
                                    

Kitapla beraber süs havuzunun yanına gelen Anna nefesini kontrol altına almaya çalışıyordu. Böyle yapışkan tipler neden hep onu buluyordu... Nefesi normal düzenine dönünce havuzun kenarına oturdu ve kitabı açtı. Bir sayfa iki sayfa derken bu sessizlikte arkasından gelen hışırtıyla irkildi. Dönüp baktığında bir hizmetçi kızın ona yaklaştığını gördü.

'Ah balo mu başlıyor onu haber vermek için mi geldiniz?'

Kız garipçe ona yaklaştı.

'Hayır leydim beni Leydi Westland dersinizi vermem için gönderdi.'

Anna telaşla etrafına baktı hızla ayağa kalkıp kaçmaya kalkıştı ama bu manyak kadın ona çelme takıp yere düşürdü. Üçlü bayıltma darbesi dedi ve tam ona bunu yapmak için davranırken kız kafasını tutup suya soktu. Anna çaresizce çırpındı, ona vurmaya çalıştı ama her şey nafileydi… Yavaş yavaş nefesi kesilirken Westland yellozunun ne kastettiğini şimdi daha net anlıyordu… Manyak kandın onu öldürtecekti!

Aniden başını tutan güç kayboldu. Anna zorlukla başını sudan çıkarırken maskeli bir adamın kıza bağırdığını gördü ama kız koşarak kayboldu. Adam ona dönünce Anna;

'Sen ama sen se...' cümlesini tamamlayadan bayıldı.

Daniel kaçan kızı umursamadan süs havuzunun kenarında yığılıp kalan Anna yı kucakladı. Küçük ve narin vücudunu özenle taşırken onunla görülmemesi gerektiği aklına geldi. İçinden bir küfür savurdu. Bu yarışmanın kuralları canını sıkmaya başlamıştı. Eğer onla görülürsem beni tanırlar ve yarışmadan elenir. Bu sırada evin bahçesinde koşuşturan iki hizmetli kızı gördü.

'Hey buraya bakın! Birisi bayılmış.' Diye bağırdı gür sesiyle.

İki kız telaşla o yöne gelirken Anna’yı yere bıraktı. Kızlar gelmeden suratını görebilseydim keşke diye geçirdi içinden. O telaşla maskeyi çıkarmak için vakit bulamamıştı. Maskeye uzanırken kızların yaklaşan ayak seslerini duydu ve hızla ayaklandı. Son bir kez yerde yatan leydiye baktı. Gizemli bu kadına yeni bir ünvan daha bulmuştu. Uzaklaşırken maskeden görebildiği tek yer olan anlamlı yeşil gözleri düşündü sonra bu adi oyunu ona kimin yapmış olabileceğini… Yumruğunu sıktı, bu masum yarışma biraz rayından çıkmıştı anlaşılan el atma vakti gelmişti.

Anna gözlerini araladığında kedisini odasında buldu. Halbuki hatırladığı son şey süs havuzunun başındaki maskeli, derin gri gözlü, yunan heykellerini aratan bir yapıya sahip adamdı... Bayan Lefields telaşlı gözlerle onu izliyordu.

'Balo başladı mı bayan?'

'Hayır kızım daha bir saat var.' Bu sırada şefkatle saçlarını okşadı.

'Westland.'dedi Anna. Bayan Lefields başını biliyorum anlamında salladı.

***

Balo salonunda meraklı gözlerle Leydi Çokbilmişi arıyordu Daniel. Bu sırada odaya giren zümrüt yeşili elbiseli kıza doğru ilerlemeye başladı. İçinden evet evet bu o olmalı diye geçiriyordu. Aralarında tam bir metre kalmıştıki karşısına kırmızı maskeli sarışın bir bayan çıktı. Kadın Daniel'in kolunu tutarak; 'Biraz sonbet etmek ister misiniz lordum?' Dedi. Daniel bir yandan kadını kendinden uzaklaştırmaya çalışıyor bir yandan da yeşil elbiseli leydinin kedisine dans için uzatılan bir kola girmesini izliyordu.

Anna kendisine takdim edilen kola girdi ve dans etmeye başladılar.

'Eee söyleyin Leydi Sellington sizce dük kim?'

'Bilmiyorum lordum.'

'Hiç meraklı değilsiniz anlaşılan.'

'Bay Natheniel sizi tanıdım ve pek de güvenilir birisi olarak görmüyorum açıkçası…'

Nath onun kendisini tanıyacağından emindi. Maskesinin altından Anna'ya o derin mavi gözleriyle baktı.

'Çok zekisiniz.' Dedi ve bir kahkaha patlattı.

Dans bittiğinde Anna bu ortamdan bunalmıştı, yapmacık samimiyetler ona göre değildi. Balo salonunun bahçeye açılan kapısından geçtiğinde birisi bileğini sıkıca tuttu.

'Yine sen misin bana bak kadın daha fazla dayanamayacağım. Benim de sabrımın bir sınırı var!!'

Bütün sinir uçları yumruklarında toplanmıştı. Karanlıkta tam seçemediği elden bileğini kurtardı ve erkek olduğunu tahmin ettiği manyağa dersini vermek için bütün gücüyle karnına yumruk attı. Karşısındakinin bunu beklemediği aşikardı deli kadın diye bağırarak yere düştü ve beraberinde Anna'yıda götürdü...

AŞKIN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin