▪️1.▪️

1.6K 31 0
                                    

Az egész egy házibuliban kezdődött, amire a legjobb barátnőmmel érkeztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az egész egy házibuliban kezdődött, amire a legjobb barátnőmmel érkeztem. Hajnal 3 körül óriási balhét tört ki. A nappali egy csapat egymást pufölő fiúval volt tele. Több lány próbált meg közéjük állni, de pórul jártak ugyanis a dühtől nem látó fiúk egy egy ütése rajtuk landolt. Mi csak álltunk és néztünk a tömegre.

- Akartok ti is? - jött felénk egy eléggé ittas állapotban lévő srác.

Ekkor lépett élénk Ő.

- Itt vagyok én! Gyere, mutasd mit tudsz.

- Ooo bocs. Nem tudtam,hogy veled vannak. - hátrált ki.

- Jobb, ha most mentek. - tolt maga előtt mindkettőnket.

Ahogy az ajtón kiléptünk lövés hallatszott bentről. Nagyon megijedtem. A felhajtón egy taxi állt mintha csak ránk várt volna.

- Vigye őket oda, ahova kérik. - nyújtott pénzt a sofőrnek és már ott sem volt.

Vissza ment.

Gabi mondta a címét, így előbb őt vittük el.

- Írj ahogy haza érsz! Ez nagyon para volt. - ölelt át mielőtt kiszált volna.

- Előbb tudnom kell mi van vele.

- Nem! Ígérd meg, hogy egyenesen haza mész!

- Tudni akarom Gabi !

- Ahh. Veled megyek ! - jelentette ki.

- Nem, te csak menj fel. Vigyázok magamra.

- Biztos ?

- Hívlak, ahogy haza értem. - nyugtattam meg a barátnőm.

Az ajtó becsukása után kértem a sofőrt, hogy vigyen oda ahonnan indultunk.

A ház előtt állva még hallottam a dübörgő zenét. Belépve csak egy két embert láttam, elindultam a nappali felé mikor valaki elkapta a karom és húzott kifelé.

- Nem kéne itt lenned. - dühös volt.

- Tudni akartam ... - tekintetétől a szó is belém fagyott.

- Zsaruk! - kiabált oda egy göndör hajú srác.

- Gyere! El kell tűnnünk.

Egy motorig húzott, felült majd várta, hogy én is így tegyek. Habozva ugyan de megtettem. Kezem fogva hasára húzta.

- Szoríts erősen. - ezzel indult is.

Szél sebesen hagytuk el az utcát. Csak mentünk a városban céltalanul. Az elején féltem de mire a kikötőhöz értünk élveztem a gyorsaságot.

- Tudnom kellene hova vigyelek haza. - pillantott rám.

- Öhm...Világosrét 99. - makogtam ki.

- Gazdagnegyed... - hangja most más volt.

Szorosan karoltam, élvezve ahogy a sebesség szele dobálja a hajam.
Megállt a ház előtt, leszáltam.

- Köszönöm...mindent. - zavartan motyogtam majd eltűntem az ajtó mögött.

Halkan a szobámba osontam, SMS-ben értesítettem Gabit, hogy itthon vagyok.
Próbáltam pihenni de csak rá tudtam gondolni. Ki ő? Miért akadályozta meg,hogy bajba kerüljünk?

A vasárnapi fejmosás kicsit kiverte a fejemből az idegen fiút. De a következő napokban mindenhol láttam. Mintha csak követne.

- Megint Ő? - kérdezte Gabi a kávézóban ülve mikor feltűnt újra - Zaklat téged?

- Dehogy. Nem is beszéltünk azóta. - válaszoltam a fiút bámulva.

- Akkor mégis miért van folyton a nyomodban?! - aggodalmaskodott.

- Biztos véletlen. - próbáltam terelni a témát.

A kávézó után egyedül sétáltam haza. Úgy éreztem valaki figyel, de senkit sem láttam. Kezdett egyre jobban megrémiszteni a dolog. Szinte rohantam hazáig. Éppen az ajtót csuktam volna be mikor megláttam őt, felém nézett. Hazudnék, ha azt mondanám nem rémiszt meg a helyzet.

- Minden rendben kisasszony? - állt mögöttem anyám sofőrje.

Megugrottam az ijedtségtől.

- Nem akartam megijeszteni. Elnézést.

Kikerülve a szobámba mentem. Megkellett nyugodnom.

Elrepült egy hét, hétvégén nem voltam sehol. Ha csak motor hangot hallottam összerezzentem. Hétfőn az iskola folyosóján vettem észre. Minden szünetben.

- Beülünk egy shakere a kedvenc helyünkre? - kérdezte a barátnőm utolsó órán.

Bólintva jeleztem, hogy támogatom az ötletet.

- Mrs Nolen kisasszony! A tananyagon járjon az esze, ne a shaken.

- Igen tanárnő.

A kávézóban ülve már nevettünk ezen.

- Ki kell mennem. - kelt fel - Ott ül! - ült le zaklatottan.

Úgy tettem mint aki mit sem törődik ezzel, de ahogy magamra hagyott oda mentem.

- Miért követsz engem? - támadtam le dühösen.

- Nem tudom miről beszélsz.

Nem tágítottam.

- Most bezzeg levegőnek nézel...tehetnéd ezt a nap minden percében is.

Sarkon fordulva hagytam ott.

- Csak tudni akartam, hogy jól vagy. - szólt utánam.

- Már miért ne lennék?! - vissza pillantottam rá.

Nem válaszolt.

- Tegyél egy szívességet és hagyj békén!

Csak sóhajtott.

Dühített a dolog. Figyelmetlenül léptem az út szélére majdnem elütött egy autó. Ő húzott vissza.

- Nézz körül mielőtt lelépsz. - tett gúnyos megjegyzést.

Kirántottam kezei közül a karom majd elindultam haza felé. Követett.

- Az a buli ... a lövöldözés ... akik hallották vagy látták sorra tűnnek el. - utamat álta - Nem akartam, hogy bajod essen ... ennyi az egész.

🥀 Rosszfiút szeretni 🥀Where stories live. Discover now