Forró hangulatú esténket egy telefon hívás szakította meg. Nehezen fogtam fel, hogy képes volt ebben a helyzetben így itt hagyni. Dühös voltam. Amíg vártam rá felhívtam Gabit.
- Egy kocsmába ment ... láttam. - mondta miután elmeséltem a történteket.
- Mi? - ezzel az információval borultam ki igazán.
Összepakoltam és Gabihoz mentem. Hétvége révén ma is buliba készült. Vele mentem. Néhány ital után már jól éreztem magam.
A hajnali órákban folyamatosan csörgött a telefonom.
- Antoan az, nem veszed fel? - kérdezte Gabi a telefonra pillantva.
- Nem.
Egyszerűen zártam le a témát.
Bár le vettem a hangot a folyamatos rezgést nehezen viseltem.
- Igen? - vettem fel.
- Végre! Milliószor hívtalak. Hol vagy?
- Szórakozom. Tán csak nem baj?! - kicsit odébb sétáltam, hogy a dübörgő zene ne nyomja el a hangját.
- Liz ... hol vagy?
Közben a háttérben az egyik igen részeg csaj sikoltozva kiabálta a hely nevét és hogy itt vannak a legnagyobb bulik.
- Oda megyek. - ezzel le is tette a telefont.
Mit sem törődve ezzel táncoltam tovább.
Nem sokkal később akkora hanggal érkezett meg ami a zenét is túl zengette..
Rá szegeződött minden szem.Átszelve a tömeget jött felém. A derekam karolva húzott csókba. A csókba ami mintha ott folytatódott volna ahol abba maradt néhány órával ezelőtt. Bele bizseregtem.
- Vidd szobára. - kiabált néhány fiú a pult mellől.
- Vinném is. - suttogta a csókba.
- Vidd. - válaszomon meglepődve kissé elhúzodott.
Az arcom fürkészte. Pólója nyakát megragadva csókba húztam.
A motorig lépdeltünk, ajkaink ott elváltak. Felült én pedig mögé. Nagy gázzal hajtott el. A háznál leparkolva újabb csókcsatába kezdtünk.
A liftben ölbe kapott, falhoz nyomva nyakam csókolta, közben már az ingem gombjaival babrál.
- Gyűlölöm a gombokat. - tekintete perzsel.
Felértünk, az ajtót becsapva maga mögött tépte le az ingem. A szoba felé haladva hagytuk el ruháink.
Már nem tudtunk parancsolni a vágyainknak. Amit eddig elfolytottunk most még intenzívebbek lettek.
Ledöntve az ágyra végig csókolta a testem. Egy pillantra belém hasított a tudat, hogy ő az első de a vágy elnyomott minden gondolatot. Csókjaival haladt lejebb és lejebb mígnem oda ért. Rám csókolt s újra az ajkaimra tért.
- Aahhm. - nyögtem fel mikor belém hatolt.
Az égő fájdalom amit éreztem hamar enyhült ahogy mozgott. Hátán bizonyára nyomot hagy majd a körmöm. Mindaddig mozgott míg testem megfeszülve remegni nem kezdett. Hangom hiába próbáltam elfolytani már nem ment.
Kiizzadva,lihegve borultunk össze. Lefordult mellém, támaszkodva csak nézett rám, a szemembe aztán tekintete a testemre tévedt majd újra az arcomra. Ujja lassan siklott végig az arcomon.
- Úgy nézel... - zavarbaejtő.
- Hogy? - értetlenkedett pimasz mosollyal - Csak gyönyörködöm benned.
- Nincs semmi gyönyörködtető bennem.
- Dee ... A kipirult arcod. A szemeid, az ajkad. - ujja követte szavait - A mosolyod.
- Zavarba hozol. - arcomra mosoly fagyott.
Elnevette magát. Egy csók után felkelt.
- Hozok inni, kérsz?
Némán bólintottam. Míg kint volt újra és újra végig futottak fejemben a történtek.
Magamra tekertem a takarót ahogy felültem.
Észre sem vettem, hogy bejött, annyira elmélyültem a gondolataimban.
- Valami baj van? - ült az ágy szélére kezembe adva a vizet.
Megráztam a fejem és nagyot kortyoltam a hideg vízből.
- Nem így hagytalak itt...Megbántad?! - emelte magára tekintetem.
- Nem. Csak...
- Csak mi? - kissé ideges lett.
YOU ARE READING
🥀 Rosszfiút szeretni 🥀
Romance"A ház előtt állva még hallottam a dübörgő zenét. Belépve csak egy két embert láttam, elindultam a nappali felé mikor valaki elkapta a karom és húzott kifelé. - Nem kéne itt lenned. - dühös volt. - Tudni akartam ... - tekintetétől a szó is belém fa...