Amikor vissza értem a lakásba Elizabeth sehol sem volt. Hiába hívtam nem vette fel. Sokadik próbálkozásra végre elértem.
A discoból heves érzelmeink vittek haza ami egy eszméletlen jó éjszakához vezetett.
Mikor a szobába léptem a vízzel láttam valamit Elizabeth arcán.
- Azt hiszem el kellene mondanom valamit. - motyogta.
- Mond. - igyekszem higgadt maradni.
Már az is megfordult a fejemben, hogy megbánta, nem akarta csak a hév elvitt és nem vettem észre a jeleket.
- Az első...- suttogta.
Megráztam a fejem, gondolkodtam.
- Az első voltál. - mondta ki szemeit lesütve.
Mindenre gondoltam, erre viszont nem.
- Liz. - kerestem a szavakat.
Bevallom voltam már jó néhány lánnyal de egyiknek sem voltam az első.
- Ezt igazán mondhattad volna előbb is. - emeltem magamra a tekintetét egy csók kísértében.
Hírtelen hasított belém a tudat...az első. Akkor lehet, hogy nem volt jó, durva voltam.
- Biztos nem bánod?
- Nem azért mondtam el. Igazából nem is tudom miért mondtam. - felkelt, takaróstól a fürdőbe rohant.
- Várj! Liz! - mentem utána.
Az ajtót már csukta, éppen be fért a kezem.
- Most mi a baj? - néztem a szemébe.
Vállat vont. Magamhoz húztam, szorosan ölelve.
- Ha előbb mondod lehetőségem lett volna másként csinálni.
Elgondolkodtott.
- Szeretlek Elizabeth! Remélem nem csesztem el...
- Nem változtatnék semmin. - vágott közbe mélyen a szemembe nézve.
Egy óriási kő esett le a szívemről. Azzal hogy kimondtam magamnak is vallottam.
- Én is ... szeretlek.
- Akkor menjünk vissza a szobába. - kaptam ölbe.
Hangosan nevetett. Minden annyira hihetetlenül jól alakult.
- Ez amúgy minek? - húztam el a takarót miután letettem - Had lássalak. - haraptam be a szám.
- Gyönyörű vagy. - csókoltam meg lassan az ágyra döntve.
Ujjaim a füle mögül indulva végig siklottak a nyakán, a vállán, a karján le majd át az oldalán és a hasáról a mellére. Hatására megremegett.
A simogatás nyomán ajkam haladt végig. Minden egyes érintkezésnél amikor ajkam a bőréhez ért felsóhajtott.
- Abba hagyjam? - kérdeztem megállva.
- Neee. - gyorsabban válaszolt mint gondoltam.
Csókjaimmal egy bizonyos területhez érve elindíztem. Finoman csókolva meg meg szívva kezdtem kényeztetésébe. Hangjától felbátorodva az ujjaim is használtam.
Hangosan nyögte a nevem ahogy élvezett.
Ettől csak jobban beindultam. Elhelyezkedve vártam megerősítésre.
A nyakam karolva húzott magához, csókja közben lábát a derekam köré fonta és már éreztem is a lüktető forróságot. Lassú mozgással indulva egyre fokoztam a tempót amíg teste megfeszült. Tudtam közel jár és nekem sem kellett sok az élvezésig.
A hátamba márt, hangaját a vállam csókolva próbálta elfolytani.
- Neee. - nyögtem fel ahogy finoman a vállamba harapott - Hallahhhni.
Nem tudtam befejezni a modatom.
- Mit akartál mondani? - kérdezte mosolyogva miután ledőltem mellé.
- Fáj a vállam.
- Sajnálom. - ült volna fel, nem hagytam.
- Én nem. - csókoltam meg.
A mellkasomra dőlt, simogatta a hasam. Szívverésünk normalizálódott.
Halk szuszogására figyeltem fel. Magunkra húztam a takarót.
- Álmodj szépeket szerelmem. - súgtam egy puszi adva a homlokára.
Csodálva néztem őt. A meztelen testét. A legjobb érzés a bőrömön a bőrét érezni.
Kis idő múlva én is elaludtam.
➖️ Néhány órával később ➖️Halk zörgésre ébredtem fel. Elizabeth békésen aludt mellettem. Felkaptam az alsógatyám majd kimentem.
A nappaliban Dany állt.- Ne haragudj ezt itt hagytam ... Az nem semmi. - képedt el.
- Mi?
Nem igazán értem mit néz.
- A hátad...tesó...kivel voltál? Kimberly megvadult?
Elizabeth előtt sok éjszakát töltöttem a társaságában de amióta megismertem őt senkivel sem voltam.
A fejem ráztam nemlegesen.
Közben a telefonommal lefotózta. Még én is meglepődtem a vörös karmolások láttán.
- Ne mondd...Eliza? - kérdezte meglepve - Grat tesó. Nem is gondolnánk volna, hogy ilyen kis vadócka.
Elmosolyodtam, éjszaka emlékképei megjelentek a szemem előtt.
YOU ARE READING
🥀 Rosszfiút szeretni 🥀
Romance"A ház előtt állva még hallottam a dübörgő zenét. Belépve csak egy két embert láttam, elindultam a nappali felé mikor valaki elkapta a karom és húzott kifelé. - Nem kéne itt lenned. - dühös volt. - Tudni akartam ... - tekintetétől a szó is belém fa...