Azt gondoltam ez a szombat sem zajlik majd másként mint a többi, buli, pia, balhé. Aztán megjelent két új lány. Nem idevalók, tisztán látszott, hogy ők sem erre számítottak de igyekeztek jól érezni magukat. Ahogy a balhé kitört azt láttam, hogy az egyik már jócskán lerészegedett srác beléjük köt.
- Jobb,ha most mentek.
Kikísértem őket, egy taxi már épp ott ált.
- Vigye őket oda, ahova kérik. - nyújtottam pénzt a sofőrnek majd vissza mentem.
Egy óra elteltével már elcsitulni látszott a dolog.
Vissza jött az egyik lány. Megragadva a karját kifelé húztam.
- Nem kellene itt lenned!
‐ Csak tudni akartam...
Mielőtt befejezhette volna a mondatot Dany szólt, hogy jönnek a zsaruk. Motorra ültünk és elhúztunk onnan. A mögöttem ülő lány úgy szorította a derekam mintha az élete múlna rajta. Néhány kör után megálltam, hogy kiderítsem hova vihetem. Nem lepett meg amikor a címet hallva tudatosult bennem a gazdag negyedben lakik.
Zavartan megköszönte majd eltűnt az ajtó mögött.
Teltek a napok, rengeteget gondoltam rá.
- Mi van veled teljesen máshol jársz? - kérdezte Dany haverom egyik este sörözgetés közben.
Mióta mondta,hogy a szemtanúk nagyrésze rejtélyes körülmények között eltűnt és nem is került elő nagyon aggódni kezdtem érte.
- Az a lány jár az eszedben, igaz?
Bólintottam.
- Nem tehetsz semmit, ha tudják hogy láthatott valamit...
- Nem látott, kivittem őket. - vágtam közbe.
Minden nap próbáltam kevésbé feltűnően követni. Lebuktam. Éppen a kávézóban. Rá kérdezett miért követem, nem akartam beavatni de nem tágított. Makacs.
Mikor elmondtam feldúltan kirohant. Majdnem elütötte az autó ahogy lelépett az útról. Vissza rámtottam.
- Nem akartam, hogy bajod essen ... ennyi az egész. - mondtam el végül mindent.
Nem tehettem mást. A házukig kísértem, szó nélkül viharzott be.
Ezután még jobban aggasztott, hogy mi van vele. Talán mert őt is érdekelte akkor este, hogy velem mi van...ami az én életemben igen ritka dolog.
- Szerintem felejtsd el...ő gazdag te pedig csóró vagy. Nem illik a balhés életedbe. - nyújtott egy sört Dany.
Feldühített azzal amit mondott, felkaptam a dzsekim és ott hagytam.
Amikor dühös vagyok egy elhagyatott molóhoz megyek, merengek halgatom a víz morajlását.
Nem sokáig lehettem nyugodtan. Dany hívott.
- Az a két csaj...itt vannak. Gondoltam tudni akarod.
Oda mentem...látni akartam hiszen napok óta nem láttam.
Vissza érve kerestem a szememmel de nem láttam.
- A boxban ülnek. - mutatott a terem végébe - Félix ott van. - figyelmeztetett.
Ő az aki az egész szombati balhéért felelős. Minden bizonnyal ő áll a szemtanúk eltűnése mögött is.
- Sziasztok. - léptem oda - Már kerestelek.
- Antoan...drága cimborám. - mézes mázas szöveggel kezdte - Menj a dolgodra...a lányokkal beszélgetünk.
- Neked van máshol dolgod. - feszültem neki.
- Mi már nem is zavarunk benneteket. - húzta el a barátnőjét kikerülve minket.
A szemem sarkából láttam, hogy taxiba száltak.
- Hagyd őket békén!
- Ne játszd a jó fiút. De legfőképp ne szólj a dolgomba mert megbánod! - mondta fölényesen.
- Nem mondom el újra! Hagyd őket békén. - toltam vissza a padra.
Ezután ott hagytam, egyenesen a gazdag negyedbe mentem. Látni akartam, hogy épségben hazáér. Pár házzal arrébb áltam meg mégis kiszúrt.
- Antoan?
- Látni akartam,hogy haza érsz. Már itt se vagyok. - vettem fel a bukóm.
A kezem már a gázon volt, megfogta.
-Elizabeth! - hallatszott szigorú hang az ajtóból.
- Megyek. - futott be.
Csak álltam ott mintha várnám, hogy vissza jöjjön pedig tudtam, ez nem történik meg.
A felső ablakban kigyúltak a fények. Megjelent az ablakban... Nézett kifelé majd lassan behúzta a függönyt.
Legalább a nevét már tudom.
Elizabeth - mormoltam magamban s közben elindultam haza.
KAMU SEDANG MEMBACA
🥀 Rosszfiút szeretni 🥀
Romansa"A ház előtt állva még hallottam a dübörgő zenét. Belépve csak egy két embert láttam, elindultam a nappali felé mikor valaki elkapta a karom és húzott kifelé. - Nem kéne itt lenned. - dühös volt. - Tudni akartam ... - tekintetétől a szó is belém fa...