▪️22.▪️

379 11 0
                                    

A mai nap egyenesen maga volt a pokol azok után ami az előző éjjel történt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A mai nap egyenesen maga volt a pokol azok után ami az előző éjjel történt.

Eltűnt, megkerült de mintha nem is ő lett volna. Amikor Dany az erkélyre vitt kiosont. Nem értük utol. Hiába kerestem.

Idegesen mentem haza. Nem találom a helyem nélküle.

Valamikor a kora reggeli órákban kaptam üzenetet tőle. Borzalmas állapotban volt.
A karomban vittem fel.

- Elmondod mi történt? - tettem le az ágy mellett.

Bólogatva feküdt el húzva engem is.

A mellkasomra feküdt.

- Leveszed? - húzta a pólóm alját.

A pólóm a földön landolt. Szorosan ölelt.

Néhány perccel később már aludt.

Danyvel SMS-ben beszéltem.

🔹️ Írt. Azt kérte jöjjek ide.
🔹️ Alszik.

🔸️ De legalább mellette lehetsz.

Igaza van. Bármennyire is szeretném megtudni erre már nem kerül sor.

Reggel az ébresztő óra sipolására keltem. Nem győztem kinyomkodni. Sokadjára szólalt meg mikor Liz felébredt.

- Úristen...már ennyi az idő? - ugrott ki mellőlem majd lázas készülődésbe kezdett - El fogunk késni!

Nem volt kedvem bemenni, de végül muszáj volt.
A szülei a konyhában kávéztak mikor leértünk. Igen csak meglepte őket a jelenlétem. Főleg az apját. Gyilkos tekintettel nézett felém. Egy kacsintással viszonoztam majd átkarolva Liz derekát elindultunk suliba.

Elkezdődött az évzáró bál szervezése. A végzős táncra készülés.

- A táncra mindenki válasszon párt, délután a koreográfus két órát dolgozik majd veletek. - mondta el a tudnivalókat az osztályfőnök.

- Ugye táncolsz velem? - Liz mellé léptem.

- Igen.

- Reméltem, hogy ezt mondod. - csókoltam meg.

- Az ilyesfajta megnyilvánulásokat hagyjátok iskolán kívülre!

Ezen elmosolyodva újabb csókra húztam. 

A próbán néhány párt újra alkottak, a miénk szerencsére marad. Elég nehéz koreográfiát kellett betanulni.

Eközben egy nagy balhé is szerveződött amiben nyakig benne voltam már én is.

- Ez túl veszélyes! Szállj ki míg nem késő. - mondta Dany.

Igaza van...de nem szállhatok ki.

- Ígérj meg valamit...ha engem bármi ér vigyázz rá.

- Na ilyenbe bele se kezdj!

- Csak ígérd meg.

- Természetesen. - ölelt meg - De vissza kell jönnöd.

Liz annyit tud, hogy elutazom egy kis időre.

Nehezemre esett elbúcsúzni.

- Szeretlek! - csókoltam még utoljára majd elindultam.

Nem ment minden a terv szerint. Elhúzódott az ügy. Egy hónapja hogy eljöttem. Épp Elizabethel beszéltem telefonon, amikor mondtam, hogy maradnom kell még dühös lett. Rám csapta a telefont. Ezután napokig fel sem vette.

Ez idő alatt a koreográfiát Dany tanította nekem. Már csak gyakorolni kell.

- Ma lesz a nagy nap! - kezdett beszédbe a főnök - Nem lesz veszélytelen vigyázzatok.

Felosztotta a csapatot.

Indulás előtt még próbáltam hívni, nem vette fel.

🔸️Nagyon szeretlek! - írtam SMS-t.

Ezután írtam Danynak.

🔹️Nincs jó passzban. De erősnek mutatja magát.

🔸️ Csak vigyázz rá.

🔸️ Mond el neki, hogy az életemnél is jobban szeretem őt! Nekem ő jelent mindent.

🔹️ Te fogod ezt elmondani neki!

Rossz érzésem volt az akcióval kapcsolatosan. És eddig a megérzéseim sosem hagytak cserben.

🥀 Rosszfiút szeretni 🥀Where stories live. Discover now