▪️15.▪️

394 11 0
                                    

Egyedül ébredtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Egyedül ébredtem. Nem volt más a szobában csak a pólója így abba bújtam bele. 

A nappali ült Danyvel. Egy egy bögre kávé mellett.

- Jó reggelt. - köszönt oda Dany furcsa tekintettel.

- Jó reggelt. - lépett oda Antoan, csókkal köszöntött.

‐ Nektek is. - moytogtam álmosan.

Dany tekintete zavaró.

- Öhm...én lezuhanyzom.

Ezzel el is tűntem a fürdőszoba ajtaja mögött. Hosszasan zuhanyoztam, kiélvezve a melegvíz minden cseppjét. Törölközőbe csavartam magam,a hajam felszárazra töröltem ezután indultam vissza a szobába. Ahogy kiléptem láttam a fura tekintet okát. Az éjszaka nyomai igen erősen látszottak Antoan hátán.

- Kávé. - lépett oda egy bögrével a kezében.

- Köszönöm. - kortyoltam bele a gőzölgő italba - Elkészülök aztán nem is zavarlak benneteket. Találkozom Gabival.

- Nem zavarsz. - szólalt meg Dany a kanapén.

- El is vihetlek akár.

- Csak beszélgessetek nyugodtan, a kávézó itt van pár sétára. - a válaszom annyira nem tetszett neki.

Bevonultam a kávémmal. Felöltöztem, megcsináltam a hajam és egy kevés sminket is dobtam fel.

A fekete farmerom vettem fel egy csipke badyval és a bőrdzsekimmel.

- Ejj de csinos itt valaki. - dicsért meg Dany.

- Köszönöm.

A táskám elvettem a pultról, a bögrém a mosogatóba tettem és irányba vettem az ajtót.

Az ajtó kinyilt előttem.

- Már mész is? - kérdezte belépve Antoan.

Bólintottam válaszul. Közelebb léptem egy csókra amit a derekam karolva nyújtott el hosszúra. 

Végül nagy nehezen utamra engedett.

Gabi lent várt. Gondolom idehívta. 

- Szia. - ültem be mellé. 

Furcsán méregetett.

- Fura vagy ... valami más ... - gondolkodott.

Már elindultunk vagy öt perce mikor hirtelen felkiáltott.

- Úristen te ... - a fékbe taposott.

Azt hittem kirepülök a szélvédőn.

- Te szexeltél! -kiabálta.

- Lehetne, hogy ezt nem kiabálod el mindenkinek? - tettem a szájára a kezem.

- Tényleg? - kérdezett vissza.

🥀 Rosszfiút szeretni 🥀Where stories live. Discover now