▪️30.▪️

398 10 0
                                    

Miután Gabit haza kisértük elindultunk hozzá

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Miután Gabit haza kisértük elindultunk hozzá. Meglepődtem amikor megállt. Hatalmas tömb mellett álltunk.

- Gyere.

Némán követtem.

Egy gyönyörű lakásba vezetett. Hatalmas nappali konyha étkező, óriási ablakokkal amik a ház melletti parkra néznek. Megmutatta a fürdőszobát majd a gardróbot és végül a hálószobábát.
A falon egy nagy vászonképről mosolyogtam magamra.

- Így bírtam ki nélküled a napokat. - húzott magához egy csókra.

A nappaliban vergődtem a kanapén szenvedve a szandálom csatjával amit a ruha rétegei miatt nem tudtam kicsatolni.

- Had segítsek. - féltérdre ereszkedve segítette le rólam.

- A zip zárral is segítesz? - fordultam háttal felé.

- Naná. - nyalta meg a szája szélét.

Finom csókokkal borította a vállam.
Ahogy a ruha engedett sóhajtottam.

- Zuhanyozol velem? - tettem fel a következő kérdést.

- Csábító ajánlat. - simogatta a karom - Mi lenne ha megengednénk azt a nagy kádat?

Nem volt ellenvetésem. Így ő elindult a fürdőbe. Én pedig kilépve a ruhából egy bugyiban álltam az ablakban, csodáltam a kilátást.

- Még jó, hogy az üveg különleges bevonattal rendelkezik és kintről nem látják mi van mögötte. - ölelt át hátulról.

- Ugyan ki akarná látni.

- Én. - ezzel szembe is fordított.

- Valóban? - takartam el magam.

- Héé.

Csikizéssel érte el, hogy el vegyem a kezem.

- Így ni. - elégedetten mosolygott.

Végig mért, ajkát harapdálta. Láttam rajta, hogy vacilált végül a fürdőbe ment.
Ismét elvesztem a kilátásban.

- A fürdő elkészült. - a nyakam csókolta.

Belépve pezsgő, eper és csoki várt szépen bekészítve. A fürdővízbe rózsaszirmokat szórt és körben gyertyákat gyújtott.

Kiszaladt pohárért én pedig elmerültem a szirmok között.

- Tölthetek is?

Bólintottam.

- Köszönöm. - vettem el a poharat.

Epret adogatott, felváltva néha Csokival.

Hátam a mellkasának döntöttem, fürkésztem az arcát, ahogy engem nézett. Hosszú ideig fürdőztünk. Csók csókot követett. Az, hogy ennyi ideig külön voltunk semmit sem változtatott az érzéseinken. Az a csillapíthatatlan vágy most még inkább tombolt és vitt magával. Nem akartam mást csak érezni őt magamban.

- Ühm Liz... - fogta meg a kezem -  Lassitanunk kellene.

Elhúzódtam. Azt hiszem mindent elárult az arcom.

Azt hittem engem akar, hogy azért jött vissza, mert velem akar lenni.

- Francba az egésszel. - rántott vissza és őrült módjára csókolni kezdett.

A karjában vitt a hálóba ahol az agyra döntve máris a kényeztetésembe kezdett.

- Ahhh - nyögtem fel ahogy nyelve hozzám ért.

- Szóltál? - pimasz mosollyal nézett fel.

- Ezt ne hagyd abba. - toltam vissza.

Folytatta előbbi tevékenységét míg remegni nem kezdtem. Nyögéseim a párnát szorítva nyomtam el .

A cél előtt megàllt. Elvette a párnát.

- Át pördült és elfeküdt.

- Ez most komoly? - néztem rá.

- Bünti...tudod, hogy imádom hallani ahogy élvezel.

Azt hittem viccel, de teljesen komolyan gondolta.

Hirtelen ötletem támadt. 

Elhúztam tőle a takarót, lábam átlendítettem a derekán, kezem végig siklott a mellkasáról indulva le a hasán egészen le. Ráfogtam.

- Aahhhw. - nyögött fel ahogy a számba vettem.

Megleptem.

- Oohh Liz. - éreztem, ahogy megfeszülve.

Lassitottam,majd leálltam. Felülve megtöröltem a szám, elégedetten mosolyogva figyeltem a reakcióját.

- Ez ... - harapta el a végét

- Igen?

Incselkedtem.

Hirtelen elkapta a combom egy rántással közelebb húzott és fölém kerekedett. Váratlanul ért.

- Akarlak! - súgta.

- Mire vársz?

Ajkaim érintették az övét.

- Mond ki.

- A tiéd vagyok. - még be sem fejeztem a mondatot belém vezette magát.

Hangos nyögésem mosolyra késztette.
Kipurcanásig szeretkeztünk. Mellém borulva simogatta a hasam.

- Szeretlek Elizabeth.

- Én is szeretlek téged.





🥀 Rosszfiút szeretni 🥀حيث تعيش القصص. اكتشف الآن