▪️19.▪️

354 11 0
                                    

Nem is tudom mit hittem, hogy majd pont ő nem lesz itt?! Kétszer is ő lépett közbe a belhéban

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem is tudom mit hittem, hogy majd pont ő nem lesz itt?! Kétszer is ő lépett közbe a belhéban. A csaj azt állította, hogy együtt volt vele, hazudhatok mindenkinek de magamnak nem tudok. Hiába mondom, hogy nem érdekel. Nagyon is érdekel. Ezért is estem neki a lánynak. Antoan állított le akivel jól össze is vesztem.

Vissza mentem Gabihoz iszogattunk, táncoltunk amikor egy újabb balhé alakult ki.

A lány azzal talált be, hogy mit akarok én ... Antoan nem az ilyen szintű lányokkal van.

- Játszhatod a keményet, de egy két alkalom után dobbantva leszel. Unalmas vagy. - bár folytatta volna még, nem hagytam.

A földre löktem és csak ütöttem míg le nem szedtek róla. Megint Ő volt.

Végül a lakásán kötöttünk ki. Inge alatt benyulva az oldalán simogattam míg ő a zárral babrált. A hasa alján húztam végig lassan ujjaim.

- Így nem fogom tudni kizárni.

- Talán ha...- kezem lejebb vezetem.

Sóhajtott nagyokat. Végül kattant a zár. Megforudulva csókba húzott.

- Kérsz valamit?

- Téged. - álltam meg a kanapé mellett kezembem a bugyimmal.

Felkapott és a pultra ültetett közben vadul csókolt. Ahogy belém vezette magát hangos nyögés hagyta el a szám. Szapora tempót diktált. Közben az inget lehámoztam róla. A vállába harapva próbáltam elfolytani a hangom sikertelenül. Ahogy megfeszült a testem éreztem közel járok, ezt ő is érezve fokozta a tempót míg célt nem ért.

Lihegve döltem a vállára.

- Ha tudnád mennyire...- fújtatott.

- Mennyire mi? - kérdeztem vissza.

- Hiányoztál. - csókolt meg.

- Ugyan minden ujjadra jutna egy egy lány.

Feszült lett,ellépett majd a karjával lesöpört mindent a pultról.

Megijesztett. Felvettem az ingjét.

- Miért csinálod ezt? Miért kételkedsz bennem? - kiabált - Az egyik pillanatban húzol magadhoz a másikban meg erősíted az érzést bennem, hogy nem vagy az életembe való.

- Ha azt érzed nincs helyem az életedbe mi a francért hozol ide? - falhoz vágtam a kezem ügyébe eső vázát.

Pár vissza pattanó szilánk meg vágtan a combom és az oldalam. Éreztem ahogy a vér végig folyik a lábamon. 

Antoan megijedt papírtörlővel jött volna segíteni.

- Nem kell a sajnálatod! Menj keresd meg Jennifert...vidd az erdőre újra. - elindultam a fürdőbe.

Elkapta a karom. Az ölébe kapott és az asztalig sétált velem. Ott tett le.

- Ez lehet, hogy csípni fog.

Felszisszentem ahogy a sebre szorította.

- Szerencsére nem mély. - ragasztotta le.

- Remek. - toltam félre és leszálltam az asztalról.

Öltözni kezdtem.

- Liz...ne már.

- Te mondtad...nem vagyok az életedbe való.

- Mégis azt akarom, hogy benne legyél! Csak te legyél benne senki más! -közben végig a szemembe nézett.

Aztán arcom keze közé fogva húzott csókba.

- Szeretlek téged Elizabeth! - suttogta.

Lábam dereka köré fontam ezzel közelebb húzva.

A hálószobába vitt.

Ajkaimról a nyakra tért csókjaival s ahogy az ágyra döntött haladt egyre lejebb.

🥀 Rosszfiút szeretni 🥀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora