▪️20.▪️

346 14 0
                                    

Nem láttam még így viselkedni őt,kiabálni, verekedni, vázát törni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem láttam még így viselkedni őt,kiabálni, verekedni, vázát törni. A csendes, visszahúzódó lány akit megismertem most valahol mélyen lehet.

Ahogy átkarolta lábával a derekam és magához húzott éreztem a belőle áradó forróságot. A hálószobába vittem. Finom csókokkal borítottam a testét.  Kezét az állam alá helyezve felhuzott. Megcsókolt majd a mellkasomon lökve fordított a hátamra.
Meglepett. Ahogy fölém helyezkedett ajkamba harapott azután csókjait a nyakamra vezetve haladt a mellkasomra.

Az érzés idegen, hirtelen azt sem tudtam mit tegyek.

- Lizhh. - sóhajtottam.

- Mi a baj? - pillantott fel.

- Baj? Nincs baj. Csak ... - szavam elakadt ahogy rám fogva magába vezetett.

- Csak mi? - kérdezte újra közben lassan mozgott rajtam.

Ahogy felültem le akart szállni.

- Neee. - tartottam vissza - Csak ez ... ez az egész új.

- Várj...mi új?

- Ahogy hozzám érsz, ahogy a testem csókolod...

- Rosszul csinálom?

- Eddig soha senki nem csinálta. - emeltem magamra a tekintetét.

- Tényleg? - arcára kiült a meglepettség.

Bólintottam.

Gyönyörű szeme felcsillant.

- Szóval ... - lökött vissza - Senki nem érintett, csókolt itt. - újjait végig húzta a nyakamon, amit ajka váltott fel.

Nemlegesen ráztam a fejem sóhajtozva.

- Sem itt ... Vagy itt...

Közben csípőből mozgott. Eszméletlen jó amit csinál, ha lehetséges ilyen minden érintéssel jobban izgat.

- Kicsinálsz teljesen. - ültem fel így picit vissza fogva.

- Csak mondod.

- Úgy nézek ki? - néztem a szemébe.

Válasza mosoly volt csupán.

Az irányítást vissza véve a hátamba mart.
Szusszanásnyi időt nem hagyva gyors tempót diktáltam. Nyögései egyre hangosabbá váltak, teste megfeszült s remegett ahogy elélvezett.

A mellkasára döltem  kifújtam magam.

- Szeretlek Antoan. - suttogta.

- Én is téged! - húztam ölelésbe.

Mellkasomra tette a fejét, nyugodt szuszogását hallgatva aludtam el.

Amikor felébredtem nem volt mellettem. Sem a lakásban. Az esti romokat eltakarította.

Próbáltam hívni, nem vette fel. Ideges lettem. Egy gyors zuhany után felöltöztem majd a keresésére akartam indulni. Épp ekkor lépett be Dany.

- Jó reggelt. 

- Neked is. - meglepett hogy itt van.

- Indulsz valahova?

Röviden elmondtam a történteket.

- Nem tudok kiigazodni rajtatok. Egyszer együtt egyszer külön.

Én magam sem tudok...hát még ő.

Egyenesen a házukhoz mentem. Csengettem kopogtam míg ajtót nem nyitottak.

- Antoan. - meglepve állt az anyja - Liz Gabinál aludt.

- Köszönöm.  - miközben a motorhoz sétáltam hívtam Gabit.

- Igen? - vette fel álmosan.

- Ott van?

- Mi? Ki van meg hol?

- Liz. Veled van? - kérdeztem ismét bár a válaszban már így is biztos voltam.

- Nincs.

- Fenébe. - dühöngve letettem.

Körbe jártam mindent ahol esetleg lehetne de sehol sem találtam.

Haza mentem hivogattam, egy idő után már kisípolt. Dany ott volt velem, próbált nyugtatni.

- Ezt nem hiszem el!

Az órák szaporán teltek, kora este lett mikor a kapucsengő jelzett. Majd megjelent az ajtóban.

- Hol a fenébe voltál?! - öleltem át.

- Gabival voltam.

- Hazudsz! Gabival beszéltem...otthon sem voltál, kerestelek ott is. - nem értettem miért nem mond igazat.

Kikerülve a fürdőbe ment.

- Elmondod hol voltál? - mentem utána.

A padlót bámulta némán.

- Válaszolj az istenért! - kiabálva löktem fel a mellettem lévő polclt.

Rémülten nézett.

- Szerintem ezt majd később beszéljétek meg. - húzott kifelé.

- Eressz! Hagyj már!

Becsukta a fürödő ajtaját.

- Antoan ne legyél hülye. - lökött ki az erkélyre - Szereted ezt a lányt! Így teljesen el marod magad mellől.

- Nekem ne hazudjon! - nem tudtam lehiggadni.



🥀 Rosszfiút szeretni 🥀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora