▪️27.▪️

339 10 0
                                    

Tegnap Gabi hívott, a segítségem kérte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tegnap Gabi hívott, a segítségem kérte. A bárban voltak Liz teljesen kiütötte magát.

- Ne haragudj. Nem tudtam kit hívhatnék. - mentegetőzött.

- Ne hülyéskedj, hívj bármikor ha segítség kell.

Haza vittük, a szobájába a karomban vittem fel. Egy percig csak álltam ott és néztem.

- Nem kell,hogy megtudja. - mondtam Gabinak aki ugyan nem értett velem egyet de hallgatott.

Hosszú ideig nem láttam ezután. Egészen a ma estéig. Amikor egy buliban megláttam egy srác karolgatta. Fel ment bennem a pumpa.

Liz tetèzte a dolgot...ahogy mutogatva magyarázta hol fogdozta az a gyökér majd felrobbantam.

Ott akart hagyni.

- Nee! - kaptam el a karját.

- Te akartad, hogy eljöjjek nem?! - akadt ki.

- De nem így! Nem úgy hogy mással legyél!

Kiabálva veszekedtünk.

- Elkéstél.

- Ne mond ezt! - szörnyű volt ezt hallani.

Csak néztem ahogy elmegy. Nem tudtam mit tehetnék még.

Dany próbált lelket önteni belém.

- Ezt mind azért mondta, hogy téged bosszantson. Tuti, hogy semmi nem történt közöttük. 

- Megölöm...ha csak egy ujjal is ... Esküszöm.

El kellett jönnöm onnan. Ha újra bele botlok a csávóba biztosan nem tudtam volna leálni.

Otthon iszogatva ostoroztam magam, amiért elküldtem, nem kerestem azután.

A mobilom csörgése zavart meg. Gabi az.

- Szia. Mond.

- Tudom mit mondott neked. Egyetlen szavát se hidd el ezzel kapcsolatban.

- Ezt most nem igazán értem. Miért ne mondana igazat?

- Antoan...kicsit gondolkodj már. A derekát karolta át. Azon is el voltam képedve, hogy hagyta.

Csak hallgattam amit mond.

- Liza nem tud magához közel engedni senkit, csak próbálja elnyomni az irántad érzett érzéseit. Ha Dylan közeledett felé akár egy ölelés vagy egy csók próbálkozásra el lépett, el tolta.

- Valóban?

- Mi okom lenne hazudni neked? - kérdezte és ebben igaza van.

- Akkor ...

- Azért mondta, hogy téged dühítsen, fájdalmat okozzon. Amit azért valljuk be meg is érdemelsz azok után...

- Tudom. De mindezt az ő érdekében tettem! Hogy megvédjem.

- Nem a legjobb utat választottad erre. Hozd helyre.

Ezzel bontotta a vonalat.

A napok teltek, nem találkoztam vele, sehol nem reagált az üzenetemre, ha hívtam nem vette fel.
Többször a házukhoz mentem őt sosem láttam.

A kanapén ülve kapcsolgattam a tévét mikor Dany  betoppant.

- Készülnöd kellene ma lesz a bál.

- Felöltözöm és kész vagyok. - válaszoltam.

- Na nee...ezzel a hajjal? Biztos nem. - hozzám vágta a bőrdzsekim.

Elmentünk fodrászhoz, rendbe szedték a hajam. Egy edzést is beiktattunk.

- Na így már sokkal jobb. - elégedett volt mikor öltönyben kiléptem az ajtón.

- Te is jól festesz.

A helyszín teljesen feldíszítve várt minket. Fények, zene, italok. A szememmel őt kerestem mindenhol.

Eljött a tánc ideje. A parkett másik felében láttam meg. Álomszép volt, nem tudtam nem őt nézni.

Nem hitte, hogy megtudjuk csinálni de sikerült minden úgy ahogy kell, hiszen Dany mindent megtanított. A csók amit ezután kaptam felperzselt.

Szerettem volna megbeszélni a dolgokat, ő viszont nem.

- Mond, hogy nem szeretsz és örökre eltűnök az életedből.

Némán állt míg Gabi oda lépve le nem kérte.

🥀 Rosszfiút szeretni 🥀Where stories live. Discover now