KEYİFLE OKUYUN.
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🧡
Medya: Cem Adrian& Hande Mehan- Sen Benim Şarkılarımsın
Belki bir şarkının her sesinde
Belki bir sahil meyhanesinde
Belki de içtiğim sigaranın dumanısınBir yıldız gökte kayıp giderken
Islak bir yolda yalnız yürürken
Bambaşka bir şeyi düşünürken aklımdasınGeçmiş değil bugün gibi
Yaşıyorum hala seni
Sen hep benim yanımdasınCan Yücel bir şiirinde şöyle der. "Özledim seni... Ayrılık yüreğimi uyuşturuyor karıncalandırıyor nicedir."
Öyleydi. Nicedir yüreğim karıncalanıyordu. Özlemiştim onu. Bir haftada bin yıllık hasret çekecek kadar özlemiştim. Bilmiyordum bu duyguyu. Özlediğim insanlar hep sınırlıydı hayatımda. Hayatımdaki insanlar evrende küçücük yer kaplıyorlardı.
Hem onlara duyduğum özlemle bu özlem çok başkaydı. Aşka yakışıyordu özlem. Aşkı besliyordu özlem. Yusuf'u özlemek bile güzeldi...
Aşık olmuştum ona niceden beri. Aşık olmuştum ona ilk gördüğüm anda. Şimdi o aşık olduğum adam doğup büyüdüğüm evin önünde bana bakıyordu. Camlar bile gizleyemiyordu gözlerindeki ışıltıyı. Sanki öyle bir hasretle aşmış gelmişti ki yolları. Etraftaki ışık güneşe değil ona aitti.
Oturduğum yerden hızlıca kalktım. Telefonu kulağımdan heyecanla uzaklaştırırken beni beklediğini fark ettim. İlk adımını benim hoş geldin dememle atmak istiyordu. Göz bebeklerim titrerken kendime engel olamadım. Ağzımdan heyecanlı bir ay sesi yükseldi.
"Nazlı kızım ne oldu?"
Annemin sesi ile nerede olduğumu, daha doğrusu evde kimlerin olduğunu kavrarken yüreğimden taşan heyecanla anneme döndüm.
"Anne şey." Gözlerim babama değdi. Utandım o anda. Yanaklarımdaki kan akışı hızlanırken kızardığımı hissettim. Gözlerimi kaçırdım babamdan. Anneme baktım anlasın diye.
"Şey gelmiş."
Annem yüzüme anlamak ister gibi baktı. Kaş göz yaptım. Sonrasında annem beni daha da utandıracak bir heyecanla oturduğu yerde hopladı. "Aman. Şimdi mi yani şu an mı?"
Babam annemin heyecanlı sesi ile yattığı yerden doğrulmaya çalıştı. Hemen annem ayağa kalktı. Heyecanlanmıştı o da. Babamın ne tepki verebileceğini kestiremiyorduk. Ben zaten yerimde duramıyordum. Yusuf desen ağaç olmuştu.
"Ay Ahmet şey gelmiş, Nazlı'nın arkadaşı."
Annem babamın arkasına birkaç yastık koyarken bana bakıp kaş göz işareti yaptı. "Anneciğim hadi arkadaşını eve çağır. Bende babana şey yapayım. Sonra da şeye bakarız. Duruma yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAZLI SEVDA
RomanceHayatın gerçekleri ile küçük yaşta tanışmış olmasına rağmen hayattan ümidini hiç kesmemiş bir kadın ile, hayata öfkeli bir adamın hikayesi. Bu nazlı bir sevdanın hikayesi... NAZLI & YUSUF "Benim güzel, Nazlı çiçeğim.."